ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
They where good, with the clients. And they are take care of clients.
Dårlig dekning til tider, når vennene mine har god dekning med annen leverandør.
Får svar raskt fra kundeservice, må ikke vente 3-5 dager som hos Telenor. Alt fungerer som det skal.
Hei, Anette Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter utrolig stor pris på at du tok deg tid til å dele din omtale med oss og andre. Ønsker deg og dine en fin sommer videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Mobildata fungerte ikke, hver gang mobildata skulle på mistet jeg det og fikk ingen tjeneste.
Hei, Tor O! Synd å lese at du har byttet selskap. Det kan virke som at du har hatt problemer med datainnstillingene på mobilen din. Usikker på om du sikter til "ingen tjeneste" på inn- og utgående samtaler eller bare mobildataen. Vi tar gjerne fatt i problemene du opplevde, men for å gjøre det må du sende oss en e-post til [email protected] med følgende informasjon: - Fullt navnt - Telefonnummer - Mobilmerke og -modell - Beskrivelse av problemet (henvis til denne posten) Håper at du tar kontakt, slik at vi kan se hva som gikk galt. Mvh Gisle ice.net
Helt ok. Savner chat på hjemmesiden deres, da ventetiden i tlf kan bli lang.
Jeg er meget fornøyd med servicen, samt den store velviljen til å hjelpe meg som kunde :)
Har ofte gruet meg til å ta kontakt med kundeservice grunnet tidligere erfaringer, men hos Ice har jeg ikke opplevd annet enn utrolig hyggelig og effektiv hjelp. 😃 I tillegg har jeg hatt mindre problemer med internett hos Ice i forhold til andre leverandører.
Hei, Cassie Vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingen din. Det varmer å høre at det er hyggelig å snakke med Kundeservicen vår. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net