ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rett og slett utmerket, alt sammen. Har ingen ting som er dårlig.
Hei Bjørn Dette var hyggelig å høre. Mvh Geir ice.no
Funker ikke generelt. Jeg har opplevd at jeg mister data, hadde 60GB og mistet alt på to dager, og de hadde ingen forklaring på hvorfor. I tillegg har jeg slitet flere ganger med å ikke få tjeneste i andre land. Og da har jeg måtte ringt ice, men de får ikke til å fikse det.
Hei, Rebekka Dette høres ut som noe vi må få sjekket opp. Send oss gjerne en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din her. Mvh. Anne ice.no
Øker pris og datamengde uten å gi beskjed. Plutselig et dyrt abonnement. Adjø ICE.
Hei Per Så leit at du ønsker å forlate oss. Vi kan opplyse om at det ble sendt ut informasjon om endringen 29.08.2024 pr epost, app og mine sider. Det er jo slik at varer og tjenester forandres med tiden. ice har også flere ganger endret abonnementene og lagt inn mer data, uten å endre prisene. Dette er faktisk den første prisendringen vi noen gang har gjort, og dette har medført 30,- ekstra pr måned. Mvh Geir ice.no
Forsøkte å chatte med ICE, men chatten deres er så dårlig at jeg ikke mottok svar fra rådgiver på lang tid, og når jeg skrev en ny melding dukket deres meldinger opp. Meldingene de skrev hadde masse spesialtegn i seg så det var ikke mulig å tolke hva de skrev. Elendig hattefunksjon. De endret abonnement uten å varsle meg, og når jeg klagde på det, så mente de det var riktig abonnement for meg. Jeg ba om dato jeg angivelig skulle må mottatt en e-post men det var vanskelig for dem å svare på. Jeg mottok aldri noen e-post som varslet om endring i abonnement.
Hei, Kamilla Det er veldig leit at du ikke er fornøyd med kundeservice og at du ikke fikk svar på dine spørsmål.. Vi sendte ut informasjon på e-post i slutten på august. Endring i priser og abonnement gjelder fra 01. oktober 2024. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], hvis du har flere spørsmål eller ønsker hjelp. Mvh Julie ice.no
Hadde ice i mange år uten problemer. Hadde pakken på 199kr mnd. Fikk regning for denne mnd på 299kr uten å har bestilt denne nye abonnemang. Ring de å det var Take it or leave it. Lyse på sitt beste.
Hei, Steven Det er veldig leit at dette har skjedd. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på saken en gang til. Mvh Julie ice.no
Styr unna ice. De sier at jeg kan overføre private numre til bedriften og lover meg bruddgebyret som selvfølgelig kommer mot meg privat siden dette er private numre dekket. Alt går bra helt til de skal betale bruddgebyret. Da skal jeg plutselig sende de faktura gjennom firmaet på private penger… Det tror jeg ikke skattevesenet vil like så det nekter jeg å gjøre. Synd sier de bare og sier da at jeg ikke får pengene mine men jeg må være kunde hos dem i de 3 årene avtalen de brøt gjelder for. Så ikke stol på noe de sier. Dette er svindel.
Hei, Anneb leit å høre at du føler det slik. Med tanke på at dette er en offentlig vegg kan vi ikke gå inn på personsensitive detaljer. Ønsker du hjelp med dette må du ta kontakt med oss på telefon, chat eller e-post. Mvh Mia ice.no
Skrev for noen dager siden om pris som jeg ikke var fornøyd med. Jeg fikk svar fra ice på omtalesiden om at jeg skulle ta kontakt for å se på pris. Ble gitt en annen og bedre pris . Jeg spurte i fht betingelser og da viste det seg at det var helt andre betingelser enn det som fulgte mitt abonnement. Jeg fikk deretter vite at de ikke kunne møte meg på pris. Så at man blir bedt om å kontakte ice trenger ikke bety at noe skjer i fht pris.
Hei, Bernt. Det er leit å høre at vi likevel ikke klarte å finne en tilfredsstillende løsning for deg. Jeg får ikke sett nærmere på saken din her, men send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med telefonnummer og litt informasjon om deg, så kan vi ta en nærmere titt på saken din. Mvh. Anne ice.no