Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Betaler via Vipps hver måned, fungerer utmerket. Kundesenteret deres fungerer også veldig bra, og er åpent til "alle" døgnets tider.
Har brukt Telias mobile bredbånd i tre/fire sesonger sommerstid nå. Alltid vært fornøyd, frem til nå. Plutselig i år er nettet tregt som sirup, med samme trådløse modem plassert på samme sted i hytta, midt i tettbygd hytteområde utenfor Nøtterøy. Her er ingen flere hytter bygget, men kanskje veldig mange flere har mobilt bredbånd i forhold til i fjor? Har også Telia jobbabonnement på telefonen, det suser avgårde som bare det. Blir bredbåndsabonnementet nedprioritert? Hva er i så fall vitsen med å ha det?
Mitt inntrykk er at Telia er blitt for bortskjemte. Kundeservicen er blitt dårligere, kundebehandlerne er sure og lite service-minded.
Telia har vært svært bra, men for et par måneder siden ble dekningen i store deler av området på Helgeland rammet av dårlig dekning eller ingen dekning. Unnskyldningen har vært feil i en sender, mens sannheten er at de ikke får bruke senderen lengre. 😡😡
Du blir godt tatt vare på, og de følger opp. Har du et problem er kundesenteret svært dyktige og hjelper deg med en gang. Kommer til å være lojal siden de faktisk bryr seg.
Tok testen her, men det abonnementet jeg har - SMART 10 (med 5G ekstra pga Get i borettslag, altså 15G data) - koster meg ikke 429 eller 479 men 322. Forskjellen er en telefon med selger og kreve rabatt ellers bytter alle i familien. Vipps var de billigst istedefor en av de dyreste.
Overraskende mange steder i nærheten av Bergen sentrum UTEN 4g. Har Telia på jobbtelefonen som jeg kjører parallelt med privat mobil med annen operatør. Så dårlig dekning hjemme på Kokstad (5257) at det ikke går an å snakke i telefonen. Andre operatører har full 4g dekning samme steder som jeg ikke kan ha en uavbrutt telefonsamtale med Telia dekning.
Telia er blant de med best dekning, men de er også blant de dyreste på markedet. Hos Telia får du veldig lite data for penga.
Svært dålig interesse av at ta vare på, svare og informere kunde om situasjonen anngående ny telefon som ble sendt inn pga. Fabrikk feil. Skulle bli sendt ny men fikk vente 2 uker og det var etter at jag sjøl måtte ta kontakt gjentatte ganger. Forhåndsbestilt telefonen i tillegg. Kan bli forbannet for mindre! Null fordeler med at vare kunde over mange år!
Har hatt Get i mange år. Da Telia overtok så rekker liksom ikke den kapasiteten. Telia er rask med å si at kapasiteten er brukt opp. Med Get var jeg alltid i pluss og overførte ledig kapasitet til neste mnd. Telia er den desidert dyreste jeg har hatt hittil.
Bra mobilt bredbånd. God dekning. Gunstig pris. Vurderer ikke å bytte leverandør. Har nå bare 4G men ser fram til enda raskere med 5G.
De ringte å avtalte om prisen for å holde meg som telia kunde, uten beregningstid. Jeg fikk rabatt etterpå fra Talkmore som de nekte å gi meg, jeg byttet, de sendte meg gebyr på 1000 kr.
They make it incredibly clear that the only thing they care about is taking as much of your money as possible hoping that you're none the wiser. Arrogant service, complicated billing system, heavily over-priced, bad - to mediocre connection, hidden fees, not to mention the fact that if you by any chance run out of data - they actually (REDUCE) your surfing speed to an unbearable pace later offering you the option of purchasing a pack which at minimum costs 100kr for a measly 1GB. If you have data roll over and decide to change to a different amount of GB per month, all of that data you have collected simply disappears. This company is an absolute joke, i wouldn't wish them on anyone.
Erfarer at dekningen hjemme på mobilt bredbånd og telefon har blitt dårligere med tiden, opplever det samme på forskjellige arbeidsplasser.
Byttet fra Talkmore til Telia i november med et abonnement på 60 GB rollover. I bykjernen funger dekningen optimal, men 4G nettet varierer veldig andre steder. Hadde aldri hatt tilsvarende problemer med Talkmore.
Telia - ALDRI IGJEN. Frarådes! Føler seg lurt av en glatt Telia-selger og arrogant kundeservice. PS. '0-en' mangler på tilfredsskalaen