Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøver du ringe kan smøre deg med tålmodighet siste gangen på kveldstid 45 minutter. Chat tok 86 minutter for å få kontakt. De innrømmer ingen feil på eget nett, signalene er toppers på hos Telia , bare feil hos hustand. Litt merkelig at disse feilene dukker opp i beste sendetid og mange hustander i Drøbak har samme feilen som omtales på sosiale medier og på kommentarfeltet til Telia på Facebook. Forsetter det sånn er jeg ferdig som kunde.
TV programmene stopper! Telia Play virker ikke. Kan ikke logge på min side.
Har hatt telia i noen år nå og er jevnt over fornøyd. Det er ingen skjulte utgifter (som hos telenor), veldig oversiktlig og greit å forholde seg til. Grunnen til at jeg nå bytter er prisen. Selv om de til stadighet ringer og tilbyr meg kampanjetilbud ligger disse for tiden langt over konkurrentene.
Har haft Telia lenge. Veit ikke hvorfor når de Gir rabatter på mobiltelefoner og nettbrett mot dyrere abonnement som man ikke trenger. Med bindingstid så blir rabatten = - 200% på 24 må. IKKE BRA Har gått fra 300-600 per mån på 7år. Forbruket er ikke steget med 100%. Så var obs på dette når dere handler.
elendig vilje til å høre om at dekningen ikke fungerer hos oss, sier de skal oppgradere om .....5år tror jeg har byttet leverandør før det gitt
Telias ansatte virker oppriktig interessert i å hjelpe kunden til kundens beste, fakturer ser ut til å være helt etter avtale. To talt sett er jeg fornøyd.
..med relativt greie priser og svært god dekning..
Kundeservicen hos Telia er alltid like fantastisk! De er imøtekommende og løsningsorienterte hver gang. Slår all annen kundeservice jeg har vært borti. I tillegg tilbyr de gode priser.
Jeg har god erfaring med kundeservice og dårlig erfaring med dekningen fra Telia. Jeg kan ikke bli ringt opp hjemme eller bruke mobildata fordi det er enten ingen dekning eller dårlig dekning. Bruker selv den nyeste iPhone og har ikke opplevd dekningsproblemer med en annen mobiloperatør jeg hadde før.
Selv at dekningskart til Telia viser grønt (uproblematisk) der at jeg bor, kan ikke ha en ordentlig telefonsamtale uten å bli hørt hakkete. Latterlig.
Sender gjerne doble fakturaer og sniker inn skjulte kostnader som ikke hører hjemme noe sted. Bryter inkassoregler på de doble fakturaene og er et sant h... bli kvitt dem, for de fakturerer deg selv etter du har sluttet være kunde hos dem. Elendig kundeservice også - sure og frekke. Styr unna for enhver pris!
DÅRLIG DEKNING HELE TIDEN. Hadde chess og var fonøyd, har aldri ønsket og ha Telia, man kunne spørre kundene før man overfører.
Å ikke ha dekning i mange dager i ferien er rett og slett sykt irriterende. Alle bookinger, kart, muligheter for å ringe andre i reisefølget er borte. Ikke bra.
Kort fortalt så har nettet gått fra nokså bra til mildt sagt dårlig. Kundeservice er kanskje der, men har ikke merket mye til det. Chat via Min side virker ikke. Ingen tar telefonen når man ringer. Svare på mail.............gjør Telia det????
Har ung 18 abb! Har hatt Telia en goood stund. Veldig fornøyd med dekningen i Norge og de bygger ut kjempe fort! Plutselig var det 4g dekning på hytten også som har vært uten dekning i det hele tatt. Bra og stabilt nett hjemme og har aldri slitt med dårlig signaler når jeg er borte. Hastighet på opp mot 100mbps er også helt topp. Av og til over det også. Nå i sommer har jeg fått 5 x 3t gratis internett bruk!! Det beste med Telia er jo at spotify ikke bruker noe data. Hyggelig kundeservice er også et stort pluss. Anbefaler Telia til alle. Eneste minus er litt stiv pris! Men man får mye for dette! Litt kjipt med manglende kampanjer for kunder som dem har hatt lenge.
Dårlig dekning mange plasser, ustabilt og tidvis meget tregt nett selv midt i Bergen sentrum og området rundt.