Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Telia fra første start, fra NetCom i flere år til dags dato. Jeg har hatt kreditt vansker i alle år, men ikke nå lenger. Kun kontant kort frem til for 1 uke siden. Da jeg er stor bruker av data og ikke benytter pc (pga ingen hjemmenett) har Telia smart + vært mitt valg med kjøp av 2 påfyll pr uke i snitt. Koster da ca 3200-4000 i mnd og har 48-56 gb data å benytte. I dag med Telia x og forsikring, men ingen tlf kostnad (kjøpt ut ved start). Tlf kr 1500 ink alle rabatter du kan få, x abo kr 579 og 69 i forsikring. Total kostnad med papir regning 50 blir kun 698,-. Jeg sparer 2902 kr i snitt pr mnd og 34 824 spart pr år (1 år 33 324 pga kjøp av tlf). Jeg er en som GLISER stort når jeg kan slippe å bruke nesten 35000 på tlf og heller spare eller reise f eks. Tror ikke det er mange som argumenterer mot meg i denne saken. Mvh storfornøyd bruker fra Moss (Takk til min gode venninne som lot meg få tegne abonnement i hennes navn. Jeg kan ikke før i år 2022 desember mnd, hun gir meg mulighet til å sette til side drøyt 100 000 kr ved å stole på meg, takk AMRL for dette)
Hadde opprinnelig Netcom, synes det ble dårligere etter oppkjøp av Telia. Må nå betale for SMS, MMS og telefon til/fra Sverige.
Jeg bor 6-7 mil unna grensen til Sverige, hvilket gjør at Telias elendige systemer titt og ofte registrerer at jeg passerer grensen (selv om jeg befinner meg på ett og samme sted) og sender derfor "Velkommen til Sverige"-smser helt tilfeldig. Sist det skjedde var kl. 03 på natten. Jeg ringte Telia dagen etter og vedkommende "service"-person foreslo at jeg skulle slå av lyden på telefonen og sa at folk ofte ringte og takket Telia for at de får slike meldinger. Telia er dyrt og yter dårlig kundeservice, så styr unna.
Aldri opplevd et selskap som viser så lite hensyn til kundene sine. Bare lureri hele konseptet. En ting blir fortalt i butikken med en helt annen pris som står på nettbutikken. Anbefales ikke på mitt sterkeste.
De er i møte kommende og gir det beste de har. Finner gode løsninger som passer meg.
Telia detter stadig ut... Meldinger blir ikke sendt, meldinger kommer ikke fram til meg... Det er spesielt irriterende
Hadde Chess i mange år. Var veldig fornøyd. Så overtok Telia. Sa at de skulle fortsette i samme spor. Glade kunder. Så kommer en sms. Vi sier opp din avtale. Fra august blir det kr. 199 et par måneder, deretter blir det kr 245.... Takk for den. Nå må jeg finne ny leverandør. Telia bryr seg ikke om kundene sine, bare skrur opp prisnivået, og dermed kaster ut trofaste kunder.