Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig kundeservice . Jeg var på vent med telia veldig lenge før at de spurte om at jeg kan trykke på nummer 1 da de ringer tilbake men etter 15 min så blinket det i mobilenat telia ringer men det var bare 1/10 sukend . Er det det som kaller at vi skal ringe deg tilbake ???
Jeg fikk nettopp besøk på døra av en selger fra Telia. Han var pågående og prøvde å få meg til å inngå en avtale om abonnement på Telia mobil der og da. Da jeg sa at jeg ville ha skriftlig informasjon og trengte tid på å bestemme meg ble han mer pågående og vi endte opp med en diskusjon om hans salgsmetode. Jeg prøvde å bli kvitt han og ba han om å gå og da han endelig gikk slang han ut at jeg ikke fortjente å få abonnement hos Telia. Det var en meget ubehagelig opplevelse.
De klarer altså ikke å få orden på systemet sitt. Det sendes ut purregebyr til stadighet, selv om kundeservice blir kontaktet gang etter gang fordi de har klart å rote det til med autogiro internt. Regningen blir alltid betalt i tide, men purregebyr blir altså sendt uansett, som om det gikk sport i det. Nå jobbes det med å få avviklet dette kundeforholdet og heller gå over til en annen leverandør. -Amatører i kundeservice som bruker altfor lang tid på å svare på tlf.
Har prøvd å ringe Telia over 3 anledninger, alle gangene satt jeg i 1 time uten å få kontakt, og etter det ga jeg opp. Nå, på 4 forsøk, har jeg totalt sitti over 2 timer over 2 perioder. Først ba jeg Dem ringe meg tilbake. Etter snart 4 timer har de ennå ikke gjort det. Og siste gang nå etter jeg var lei av å vente har jeg igjen sitti over 1 time uten svar. Sånt som dette burde ikke vært lov. Noen burde gå inn å tvinge dem til å ansette flere folk til kundeservice. Har du andre valg, velg noe annet enn Telia.
Dårlig. Ingen som noen gang tar telefonen hos telia. Har byttet til Telenor for lenge siden
Fornøyd kunde i 27 år - siden 2000 ikke hatt noe dekningsproblemer. Ingen problemer med kundeservice. Binder abo for 1 år = 20 % rabatt. Fri roaming i EU er viktig for meg. Dobbel data pga TV kunde. Med roll-over plenty data som jeg stort sett bruker i utlandet- og alt for 263 kroner. Ringepriser til utlandet fra Norge er for høye.
Jeg skulle vurdere å jobbe hos Telia med salg. Men etter å ha ringt kundeservice to dager på råd, og sitte i kø i minst 25 minutter for å stille et enkelt spørsmål. Så skjønner jeg nå at dette er det største cowboy-selskapet gjennom telebransje-historikk i Norge. Det er er total utnytting av alle retningslinjer og muligheter til å omsette mest mulig og betale minst mulig til sine ansatte. EKTE BANDIDOS, som gjemmer seg bak elektroniske løsninger, som ser veldig hjelpsomt ut. Desverre er dette bare fordi de som ønsker å kjøpe noe, ikke eksiterende.