Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Levd en god stund, så man vet hva kundeservice er for noe. Men Telia har null greie på dette. Telia lovte oss de beste signalene på hytta. Garanterte oss den største hastigheten. Da bestilte vi 6 mobilabonnement til hele familien og dyreste mobil bredbåndet. Gledet oss til og teste på hytta og få Internett på hytta. Montører sa det er ikke mulig å få inn Telia sitt nett på hytta vår. Hverken for bredbånd eller mobil. Så da satt vi der i 1 uke uten kontakt med omverden. Tok umiddelbart med Telia og fortalte de dette. Samtalen ble først lagt på fra Telia sin side. Etter flere tlf samtaler så fikk vi avsluttet alt. 30 min senere kom det sms til alle 6 mobiler. At det var avsluttet og Telia skulle ha 1800 kr per abonnement i bruddgebyr. Tok igjen kontakt med Telia og fortalte dem at dette er jo deres egne selgere som lovte oss noe som ikke virker. Og da burde ikke vi betale. Telia kunne gå med på halvparten 900 kr per abonnement i bruddgebyr. Sa det var helt uaktuelt. Enda så nekter de å føye seg. Så saken er på vent hos forliksrådet. Telia har bare ukoselige og frekke kundemottakere.. Anbefaler og styr langt unna ett så ekstremt uproft og frekt firma. Da Telenor fikk vite om dette når vi skulle tilbake så tok de og ga alle 6 abonnement 10 gb ekstra i 6 mnd. Det er kundeservice. De forstod problemet og garanterte at dette aldri ville skjedd hos dem.
Telia har jeg opplevd. Har god kundeservice og en venninne har hatt dem i 10 år og er storfornøyd. Etter å ha prøvd abo til familien, kommer vi imidlertid frem til at her vi bor må vi rett og slett ha Telenor-dekningen. Det blir for knotete å miste den plutselig innimellom og da er ikke prisen det viktigste i sammenligning. Og så kunne det vært mer GB i pakkene til gitte priser. Er nå tom halvveis inn i prøve-måneden og etter utregning på dette, vil økning også legge oss opp prismessig der vi var med tidligere leverandør. Men forstår at det jobbes med å utbedre dekningen i distriktene, så vi får se når Telia når målet sitt der.
My experience with Telia was not the best. Data flew away very quickly, without usage, always the same phone, 99% on Wi-Fi... plus I got high bills due to some calls to EU. Overall I did not like the service that is expected from an internet provider in 2020/2021.
Telia Bedrift - One of the worse internet providers & customer service I ever encountered in Norway (And I have been living here for over a decade). Unfriendly stuff and pretty lame approach in general - look like they are trying to punish the customer instead of solving issues... Had so many issues with the their internet coverage (simply stay away) that I simply gave up and move all my subscription to somewhere else. Simply avoid if you can - So many better options so why waste your money & time on this company and their lame customer service!
Det ble ikke trukket en regning fra min konto stedet få varsling om purregebyr fra Telia eller noe så sperret de mitt abonnement. Aldri tilbake til Telia igjen.
Skulle skifte fornavn på faktura fra Telia. Før betalte min sønn for nettet; nå skal jeg betale. Telia klusset det til. Kuttet tilgangen til nettet. Nå har jeg vært seks dager uten nettilgang. Jeg har snakket med 5-6 på servicetelefonen. En av dem greidde å få tilgang til nettet, men den ble på ny kuttet dagen etter. Har ennå ikke tilgang. Orker ikke denne inkompetansen! Vil gjerne skifte til et annet firma.
Ekstremt god kundebehandling og veldig bra dekning.