Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kan ikke huske problemer med Telia. God dekning og rask fart. Men du betaler godt for det også.
Bra: god app for kontroll av databruk. Helt OK kundeservice. Dårlig: alt det andre. Dekningen er fortsatt problematisk mange steder. Spesielt under kjøring. Dårligste pris per gigabyte av bortimot alle selskapene. Tilbyr mye tull i tillegg. Som et HBO Nordic-abo mot 89 i økt månedspris - som tilsvarer et vanlig HBO-abo. Mao. Ingen vits.
Telia er et fantastisk mobilselskap. Er veldig fornøyd med kundeservice og verdi for pengene!
Som gammel Tele2 kunde skulle vi få samme vilkår etter å ha fusjonert til Telia. Dette ble dårligere vilkår der kostnadene flyter på om vi er utenfor Norges grenser. Kundeservice var lite behjelpelig. Dekningen er dårligere enn Telenor hvor jeg befinner meg.
Som fornøyd kunde av Tele2 i en årrekke er det skuffende å bli overført til dette selskapet. Siden jeg hadde et fordelaktig billig abonnement fra Tele2 får jeg «så klart» ikke nye og flotte ting som «roam like home», selv ikke som langvarig lojal kunde. Som lojal Tele2-kunde kunne jeg i det minste få en og annen god deal hvis jeg ville, men med Telia er det bare å glemme det. Jeg hopper glatt over til et annet selskap den dagen jeg finner et akseptabelt abonnement og firma.
Knall bra dekning og hastighet. God kundeservice med forskjellige måter å få hjelp på; epost, chat, telefonsamtale og butikker.
Overhode ikke dekning. Har problemer med både å få ringt ut og å motta samtaler. ☹️Til høsten er det over igjen til Telenor, dem har også en mye bedre kundeservice og ikke minst dekning.👍