Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For høy pris på 5-sifrede nr. Når en betaler høy pris for 3G så burde det være nok, all bruk av tlf. burde gå til dette.
Utrolig dårlig behandling ved en service sak, da også tatt i betraktning at tlf har vært inne 4 ganger. Tilbydde utrolig dårlig kompensasjon, da har men ikke mye til overs for Telia etter og ha vært kunde i 7 år.
Kjempegod og hjelpsom kundeservice. Viser forståelse og er ikke bare svart/hvitt eller helt firkantet. Hjelper veldig mye og hyggelige folk som svarer på kundeservice. Får alltid hjelp og mer. Gode priser og gode tilbud. God dekning og bra 4G hastighet. Bytta til en annen operatør og endte å bytte tilbake til Telia i løpet av 3 timer da den andre operatøren ikke holdt det de lovte angående hastighet og dekning. Telia var mye bedre.
Vanskelig å kontrollere databruk, har prøvd å få forklart pr telefonsamtale med kundeservice, men ble ikke klokere.
Godt med dekning, med mindre du drar til plasser det ikke er det. Av og til har jeg ikke dekning på plasser folk med Telenor har. Da blir jeg trist. :( Liker ikke at de setter opp prisen for hver gang jeg knuser tlf min og må sende den ettersom at jeg er en kloms. Har ikke opplevd noe problemer med dekning når jeg snakker på tlf. Liker ikke bindingstiden deres.
Jeg er greit fornøyd med dekningen og 199 kr/mnd er jo ikke så galt heller....
Fikk generøse 60 GB i to måneder før jul uten noe merkostnader i gave alle abonnementer, veldig hyggelig overraskelse.