NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg gikk fra en av de store til Nice, og det bare funker. Billig også :)
Hei Dan🤗 Flott å høre! Vi jobber hardt med å holde prisene så lave som mulig😍 Takk for at du deler erfaringen din, bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe🌼 Ønsker deg en super dag🦸♂️
Ingen av de 2simkortene jeg har registrert funker ikke så de bare ligger der og jeg må betale for 2 abonnement. Hva skal jeg gjøre? Mvh. Fortvilet
Hei Karine🌼 Uff da! Har du tatt kontakt med oss på chat? Jeg får ikke hjulpet deg her, men ta kontakt med våre dyktige kunderådgivere på chat via NiceMobil appen eller NiceMobil.no, så skal vi få sett på det🥰 Ønsker deg en super dag!
Minuset med NiceMobil er at dei ikke støtter Apple Watch
Hei Gunnar🌼 Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi pris på🥰 Stemmer at vi ikke støtter dette, eller andre klokker, kun mobiltelefoner😊 Ønsker deg en kjempefin dag, så er det bare å ta kontakt med oss om det skulle være noe💐
Ingen problemer med dekning osv. Mislyktes med å trekke betaling via Vipps en gang. Fikk da beskjed om at abb. kunne få redusert ytelse, selv om det ikke var vår feil. Måtte trekkes manuelt av NiceMobil, men dette tok en måneds tid. Ble bedt om å endre betalingsmåte, men dette var ikke helt enkelt. Appen bør forenkles for dette.
Hei Tore🌼 Takk for tilbakemeldingen! Supert å høre at du er fornøyd med dekningen🥰 Om det er slik at betaling feiler og det går litt tid må betalingsinformasjonen oppdateres, spesielt om det feiler på grunn av at betalingsmetoden ikke er gyldig. Jeg tar med forslaget videre her, og ønsker deg en kjempefin dag😊💛
Opplever at det er alt for tregt og dårlig dekning. Hadde ønsket at de levde opp til det de lover, med god dekning over alt, men dessverre. Vurdere nå å gå over til annet abonnement.
Hei Jane💐 Så leit å høre at du opplever dette! Vi har dekning både via ice+ og Telia, har du evt mulighet til å ta kontakt med oss på chat? Så tar vi en titt på dekningen sammen🥰 Ønsker deg en skikkelig nice dag🙌
Er veldig fornøyd med Nice. Trenger ikke mer en å bruke mobil telefon. Veldig skjelden trenger å kontakte kundeservice. Beste operatøren hittil!
Hei Mark🍀 Så fint å lese erfaringen din, setter pris på at du deler den😍 Skulle du trenge å kontakte oss så må du ikke nøle, så får du ha en ellers strålende dag🤗✨
Ikke noe å lure på, egentlig. Hvorfor betale mer når du får dobbel dekning (Ice og Telia) her?
Hei Olav✨ Herlig å høre at du er fornøyd, stemmer at det er dekning med både ice+ og Telia ja😁 Tusen takk for at du deler erfaringen din, det setter vi pris på💛 Ønsker deg en skikkelig nice dag, så er det bare å ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe🍀
Bare en ting si at alt fungerer slik det skal. Når det i tillegg er billig, da er jeg fornøyd. 😁
Hei Tor🌼 Fantastisk å høre! Tusen takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din🥰 Om det skulle være noe du lurer på er det bare å ta kontakt med oss på chat, ha en ellers strålende dag😇
Bra og billig men noen steder kan man forvente å oppleve å ikke få 4g eller 5g. Skulle ønske det var mulig ringt til utlandet uten at det kostet ekstra ellers brA
Hei Aqil🌼 Tusen takk for at du deler erfaringen din😊 Ta gjerne kontakt med oss på chat angående dekningen, mulig det bare er noen innstillinger som må endres🤗 Tar med tilbakemeldingen angående utland videre💛 Ha en superfin dag💐
Fantastisk pris og kjempebra kundeservice fra Nice Mobil.
Hei Luca💐 Så hyggelig tilbakemelding, tusen takk for at du deler erfaringen din😍 Både pris og kundeservice er noe vi prioriterer høyt på lista💛 Bare å ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe, og ha en superfin dag😊
Ikke det beste dekkningen. Kun chatt support. Ellers er supporten veldig god og vennlig
Hei Shan💐 Vi har dekning via både ice og Telia, mulig det er noen innstillinger som er feil? Ta gjerne kontakt med oss på chat så ser vi på det sammen🤗 Stemmer at vi kun har chat support da vi har fokus på digitale løsninger💛 Ønsker deg en kjempefin dag🍀
Billig abonnement, men for en som ikke er alt for mye inne i denne verden så dukket der opp noen uforutsette ting som ikke ble nevnt i starten. Bl.a at ved overgang så mistet jeg tilgangen til "min sky". Dette måtte nå kjøpes utenom. Fikk også litt tillegg i prisen hver mnd i forhold til hva som var avtalt ved overgang. Ikke snakk om mye penger i sum og der er sikkert fornuftige forklaringer på begge disse nevnte eksemplene. Det som derimot var dråpen til at jeg nå har byttet tilbake til tidligere operatør var at jeg tok opp begge disse eksemplene i chatten. Her følte jeg at jeg ble møtt med lite forståelse, liten vilje til å forklare og heller arroganse begge ganger. Kundebehandling er viktig for meg og jeg betaler heller litt mer for god service...
Hei Odd✨ Min sky er en tjeneste et annet selskap har, hva du beholder av tjenester fra de når du bytter operatør må du høre med de om🥰 Veldig leit å høre at du har fått det inntrykket! Mulig det var en misforståelse? Ta veldig gjerne kontakt med oss på chat igjen, så vi får sett på det sammen🤗 Ønsker deg en strålende dag🌼
Enkelt å komme i gang, masse giga for kronene- anbefales!
Hei Martin✨ Så flott å høre, tusen takk for at du deler erfaringen din😍 Ønsker deg en gigafin dag, så er det bare å ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe😁
Greit alt men apolikasjon slå seg av og hver gang når man skal sjekke forbruk
Hei, Alen😇 Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi stor pris på💛 Slik skal det ikke være😓Har du oppdatert telefonen og appen? Hvis ja, ta kontakt med vår kundeservice så kan vi undersøke dette🤗 Ønsker deg en fin dag🌺✨
Det kunne være fint å kunne kommunisere med kundeservice på telefon fra tid til annen Et meget godt nettverk som fungerer til enhver tid
Hei Helge✨ Vi har valgt å fokusere på digitale løsninger som inkluderer kundeservice over chat, men setter såklart pris på tilbakemeldingen😍 Supert å høre at du er fornøyd med nettverket! Bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe, så får du ha en strålende dag 🤗
Billig i sammenligning til andre. Dekningen i store byer som feks Bergen er bra, men med en gang du reiser litt unna har de ikke så bra dekning. Fungerer bra for studenter som ikke bruker så mye data.
Hei Siri💐 Så flott å høre at du er fornøyd med prisen, den jobber vi alltid med🤗 Når det kommer til dekningen er den både via ice+ og Telia, kanskje det er noen innstillinger som må endres på? Ta kontakt med oss på chat så kan vi ta en titt sammen på dekningen der du behøver den🥰 Ønsker deg en superfin dag✨