NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig samtalekvalitet jevnt over. Hakket mye. Skal visst være Teliadekning der hvor Ice ikke har egen dekning. Ble lei av at samtalene brytes og hakkingen. Byttet til Chilli mobil. De har også Teliadekning. Samtalene er klokkeklare med chilli. Angrer ikke på at jeg byttet. Ice burde fikse samtalekvaliteten, så hadde det vært noe å vurdere igjen.
Hei, Johan👋 Så leit å høre at du opplevde problemer hos oss! Høres ut som om noe ikke var som det skulle der, det er ofte kun en liten innstilling som må fikses på, ofte står WiFi tale på eller lignende😊 Skulle du ønske å teste oss igjen i fremtiden og opplever problemer, ta kontakt med oss på chat så får vi sett på det sammen💛 Ha en super dag 🦸
Det er Dekning dårlig i noen steder og noen ringet ,men det viser ikke eller det kommer ikke fram .
Hei, Simon👋 Uff da, slik skal det såklart ikke være! Ta kontakt med våre kunderådgivere på chat via NiceMobil.no eller NiceMobil appen så tar de en titt på det der🥰
Billig men Ustabilt simkort. Problemer med bruk i utlandet
Hei! Det er fint å høre du er fornøyd med prisen 🤩 Vi er oppmerksom på at noen kunder opplever ustabile/defekte SIM kort, men det er bare å ta kontakt med vår kundeservice, så kan vi selvsagt se på det 🙏 Vi beklager ulempene det har medført, Johanne 😔 Men ta kontakt, så skal vi se på det 🥰 Ønsker deg en strålende dag videre 👋
Veldig fornøyd med Nicemobil, litt dårlig dekning enkelte plasser, men er fornøyd.
Heisann! Vi jobber stadig med å forbedre vår dekning over landet 😊 Gjerne ta kontakt med oss så kan vi se om vi kan gjøre noe slik at du får bedre ytelse 😁 Her kan du sjekke dekningen i området ditt https://www.nicemobil.no/dekning/kart 👍Vi bruker både ice+ og Telia dekning, som dekker 99.6% av den Norske befolkningen 😎 Vi er ellers glade for å høre du liker det vi tilbyr 😁👍 Ønsker deg en strålende dag videre og en fortsatt god sommer 🌻
Prisene er bra, men jeg er veldig skuffet over at det er tilnærmet umulig å komme i kontakt med noen i kundeservicen, bortsett fra chat, som ikke kunne svare på mitt spørsmål men hele tiden kun henviste meg til selskapets nettside. Har derfor byttet mobilselskap.
Heisann👋 Så flott at du er fornøyd med prisene våre, de jobber vi kontinuerlig med å holde så lave som mulig😍 Leit å høre at du sitter igjen med et negativt inntrykk her! Vi er et selskap med fokus på enkle, digitale løsninger, og det innebærer blant annet kundesupport via chat istedenfor telefon, og mobilabonnement som i stor grad håndteres av kunden selv i NiceMobil appen. Skulle man behøve hjelp så er vi såklart klare til å hjelpe på chat, der finner du oss hver dag utenom søndag😊 Vi har også en god del informasjon på nettsiden, iblant blir det henvist dit da det vil stå godt forklart der 🥰
Ingen faktura utstedes, men isteden mange uryddige (daglige) kvitteringer som mangler abonnentens navn og som arbeidsgiver derfor ikke godtar i en reiseregning.
Hei, Tj🌼 Det stemmer at vi ikke har faktura hos oss, vi har automatiske trekk via betalingskort som skjer automatisk hver 30 dag🥳 Vi mener dette kommer ganske tydelig frem når man bestiller, men om føler det ikke gjør det så ta gjerne kontakt med oss på chat så vi får sett på det 🤗 Ønsker deg en fin dag🌼
Har 2 sønner som har gått over til Nice Mobil. Da må begge abb inn i appen, noe som fører til at det øverste nummeret alltid er det som blir behandlet. Jeg var på chatten deres for å registrere esim på det andre nummeret og brukte 4 timer for dem å forstå at det ikke fungerte slik som beskrevet på deres hjemmesider. 2 mnd etterpå skiftet sønnen min mobil igjen og jeg var på chatten i 3,5 timer for å registrere eSim. Til slutt var det en kundekonsulent som forbarmet seg over meg og ringte med sin privat telefon. Da tok det 4 minutter og vi var oppe og gå. Chatten fungerer ikke og den hopper ut for ofte. Da kommer en ny konsulent som du må forklare fra begynnelsen av. Har nå brukt nesten 3 timer på å få nok et eSim kort til å fungere, men ga opp og bestilte erstatnings simkort fordi det er helt ræva kundeservice.
Hei, Rune🌼 Så leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket av oss! Det stemmer at prosessen er litt annerledes for det første abonnementet man bestiller, og resten. Skal man bytte eSIM ofte anbefaler vi heller fysisk SIM-kort, fint at dere fikk bestilt det🤗 Chatten vil lukkes etter en del minutter uten aktivitet, det vil også komme et varsel dersom man er i chatten, slik at den ikke lukkes mens man er der. Neste kundebehandler vil ha tilgang til forrige samtale, dersom det skulle gå for lang tid uten svar og samtalen lukkes såklart😊 Angående privat telefon er jeg usikker på hva du mener her, vi har ikke support via telefon, og det har ikke blitt ringt fra oss, usikker på hvem du har snakket med. Om du fremdeles opplever problemer, ta gjerne kontakt med oss igjen så tar vi en titt på det sammen 💛 Ønsker dere alle en super dag🌼