NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nice Mobil belastet kortet mitt med over 40 urettmessige trekk på en drøy måned. Kundeservice nektet alt ansvar og ville ikke engang hindre videre misbruk av kortet fra deres side. Fikk blokkert kortet for bruk selv og Strex tvang dem til å tilbakebetale. Billig abonnement, men følg nøye med på hva de bruker kortinformasjonen din til.
Hei Hanne 😊 Leit å høre at du føler deg lurt. Må bare nevne at våre abonnement trekkes helt automatisk for ekstra tjenester du bestiller, dette skjer fortløpende. Det er slik vår betalingsmodell fungerer. Nå kan jeg ikke gå inn på enkeltsaker her i offentligheten, men om du feks har lagt igjen mobilnummeret ditt i apper og nettsider slik at du tegner et abonnement eller kjøper en innholdstjeneste, så er det ditt ansvar. Du ville også blitt belastet for dette via andre mobiloperatører, men da de fleste operatører sender faktura, ville du måtte betalt dette i ettertid på en faktura. I Nicemobil appen kan du sperre for betaling med strex, du kan også gjøre endringer på strex.no. Ta gjerne kontakt med oss på chat om du ønsker å vite mer om dette 😊 Ønsker deg en strålende dag ✨
Funker utmerket fra dag en for meg og min kone Synd det ikke er tilgang til tvillingkort da hadde det vert 2 vervet til dere
Hei, Richard👋 Så herlig å høre at dere er fornøyde😍 Stemmer at vi ikke har Tvilling-SIM pr dags dato, men jeg tar med tilbakemeldingen videre💛 Dersom dere skulle lure på noe som helst er det bare å ta kontakt med oss via chat, ha en ellers superfin dag🦸♂️🌞🌼
Opplever litt for ofte at folk ringer meg uten å komme igjennom.
Hei😇 Vi beklager virkelig den utfordrende opplevelsen med tale😕 Vi vil gjerne hjelpe deg med dette. Ta kontakt med supportteamet vårt slik at vi kan undersøke og finne en løsning, så jobber vi hardt for å rette opp og gi deg den beste opplevelsen💛 Takk for din tålmodighet og tilbakemelding. Ha en fin dag🌞
Ingen hjelp å få.Ingen kundetjeneste du kan ringe å snakke med når problemer oppstår
Hei Torkil 😊 Leit å høre at du føler det sånn 😔 Vi har ikke support på telefon nei, kun chat. Du finner chatten vår i Nicemobil appen eller på nicemobil.no. Ta kontakt med oss på chat om vi kan hjelpe deg med noe 😊 Vi er åpne fra 08:00 til 20:00 alle hverdager og 09:00 til 17:00 på lørdager 👍
De fortsetter å trekke månedsbeløp fra betalingskortet mitt, enda abonnementet er oppsagt for mange måneder siden. Siste gang 1. januar. Nå har det skjedd igjen. Lite betryggende at betalingsopplysninger ikke blir slettet ved opphør av abonnement👎
Hei, Monica👋 Oj, her må det ha skjedd noe merkelig! Er det mulig at du har flere abonnement du betaler for, evt kanskje noen i familien du har registrert ditt betalingskort på? Ta uansett kontakt med oss på chat via NiceMobil.no, så finner vi ut av det sammen 🥰
Enkelt og greit, billigst! Det er få andre som kan konkurrere på pris!
Hei, Christer😇🌸 Tusen takk for tilbakemeldingen din!🤗 Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Vi vil fortsette å jobbe hardt for å gi deg den beste opplevelsen🌟 Ha en super fin dag🦸♂️🚀
Har ved noen anledninger testet dere. Da har jeg opprettet et nytt nummer i appen og betalt månedsavgift for ønsket datamengde. Har så sagt opp abonnementet igjen når jeg ikke har hatt behov. Dette har jeg gjort ved flere anledninger og det har blitt opprettet et nytt nummer hver gang. Nå har jeg fem oppsagte nummer i min oversikt i appen og en melding som sier at jeg har nådd en maks grense for antall abonnement. Dette tenkte jeg ville løse seg raskt ved henvendelse til kundeservice i og med at ingen av abonnementene er aktive. Alle er oppsagte nummer. Overraskelsen ble stor når jeg får beskjed om at det ikke er mulig å rydde profilen min for tidligere og oppsagte nummer. Jeg har rett å slett nådd en grense som blokkerer meg fra å kunne bli kunde på nytt. Jeg var helt sikker på at denne grensen var for antall aktive abonnement Jeg ønsker altså nå å betale for et abonnement og gi dere inntekten det medfører, men det lar seg ikke gjøre. Eneste alternativet jeg fikk var at noen andre må laste ned appen og opprette abonnement for meg i sitt navn. Jeg synes det er rart at systemet er lagt opp på den måten. Målet må jo være å tjene penger og ha mest mulig kunder. Da høres det for meg ut som dårlig butikk å sperre for at noen som ønsker å betale for et abonnement skal få muligheten til det. Jeg har testet dere ved fem ulike anledninger og det var de mulighetene jeg fikk. Nå er jeg tvunget til å legge igjen pengene mine hos noen andre.
Heisann, Daniel👋 Det stemmer at man kun kan opprette abonnement 5 ganger, dette er grensen for muligheter i systemene pr dags dato😊 Vi håper på å utvide dette i fremtiden, og håper vi sees da🥰 Ha en super dag🦸♂️