NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette er akkurat det et mobilabonnement skal være. Driftsikkert, god dekning og bra priser. Full pott😃
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Stig 🤗 Ha en fantastisk dag 😊✨
God dekning og billig i pris. De gir ikke informasjon om detaljert forbruk hvis du har ekstra kostnader over abonnement. Du betaler abonnement en gang i måneden men de tar seg betalt underveis i måneden når du bruker spesialnumre eller andre ting. Ikke mulighet med faktura og få en regning i måneden. Kundeservice svarer raskt på chatten men ikke alltid de er serviceinnstilte og prøver å løse dine utfordringer. De forventer at du betaler ekstrakostnader uten å gi deg detaljer. Ingen informasjon om dette i appen. Ingen klagemuligheter på nettsiden deres.
Hei Anita😊 Hvis du bruker tlf utenom det som er inkludert i abm ditt, så koster det. Eks hvis du bruker 1881 eller ringer til spesialnummer osv. Grunnet personvern har ikek vi lov å se hva du har brukt tlf din på, så derfor blir du henvist videre til Strex.no for å kunne se hva betalingen gjelder. Hvis du kontakter oss på chat, kan vi svare nærmere på dette, slik at du får en næremere forklaring💛 Alle trekk som er gjort finner man i appen under betaling. Der ser man også hva trekkene gjelder. Ønsker deg en fin dag videre🌸
Jeg anbefaler det, nettverket er bra og abonnementet er billig
Hei Khaled😊 Så godt å høre at du er fornøyd🥰 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Nice Mobil belastet kortet mitt med over 40 urettmessige trekk på en drøy måned. Kundeservice nektet alt ansvar og ville ikke engang hindre videre misbruk av kortet fra deres side. Fikk blokkert kortet for bruk selv og Strex tvang dem til å tilbakebetale. Billig abonnement, men følg nøye med på hva de bruker kortinformasjonen din til.
Hei Hanne 😊 Leit å høre at du føler deg lurt. Må bare nevne at våre abonnement trekkes helt automatisk for ekstra tjenester du bestiller, dette skjer fortløpende. Det er slik vår betalingsmodell fungerer. Nå kan jeg ikke gå inn på enkeltsaker her i offentligheten, men om du feks har lagt igjen mobilnummeret ditt i apper og nettsider slik at du tegner et abonnement eller kjøper en innholdstjeneste, så er det ditt ansvar. Du ville også blitt belastet for dette via andre mobiloperatører, men da de fleste operatører sender faktura, ville du måtte betalt dette i ettertid på en faktura. I Nicemobil appen kan du sperre for betaling med strex, du kan også gjøre endringer på strex.no. Ta gjerne kontakt med oss på chat om du ønsker å vite mer om dette 😊 Ønsker deg en strålende dag ✨
Funker utmerket fra dag en for meg og min kone Synd det ikke er tilgang til tvillingkort da hadde det vert 2 vervet til dere
Hei, Richard👋 Så herlig å høre at dere er fornøyde😍 Stemmer at vi ikke har Tvilling-SIM pr dags dato, men jeg tar med tilbakemeldingen videre💛 Dersom dere skulle lure på noe som helst er det bare å ta kontakt med oss via chat, ha en ellers superfin dag🦸♂️🌞🌼
Opplever litt for ofte at folk ringer meg uten å komme igjennom.
Hei😇 Vi beklager virkelig den utfordrende opplevelsen med tale😕 Vi vil gjerne hjelpe deg med dette. Ta kontakt med supportteamet vårt slik at vi kan undersøke og finne en løsning, så jobber vi hardt for å rette opp og gi deg den beste opplevelsen💛 Takk for din tålmodighet og tilbakemelding. Ha en fin dag🌞
Ingen hjelp å få.Ingen kundetjeneste du kan ringe å snakke med når problemer oppstår
Hei Torkil 😊 Leit å høre at du føler det sånn 😔 Vi har ikke support på telefon nei, kun chat. Du finner chatten vår i Nicemobil appen eller på nicemobil.no. Ta kontakt med oss på chat om vi kan hjelpe deg med noe 😊 Vi er åpne fra 08:00 til 20:00 alle hverdager og 09:00 til 17:00 på lørdager 👍