NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Nicemobil, litt dårlig dekning enkelte plasser, men er fornøyd.
Heisann! Vi jobber stadig med å forbedre vår dekning over landet 😊 Gjerne ta kontakt med oss så kan vi se om vi kan gjøre noe slik at du får bedre ytelse 😁 Her kan du sjekke dekningen i området ditt https://www.nicemobil.no/dekning/kart 👍Vi bruker både ice+ og Telia dekning, som dekker 99.6% av den Norske befolkningen 😎 Vi er ellers glade for å høre du liker det vi tilbyr 😁👍 Ønsker deg en strålende dag videre og en fortsatt god sommer 🌻
Prisene er bra, men jeg er veldig skuffet over at det er tilnærmet umulig å komme i kontakt med noen i kundeservicen, bortsett fra chat, som ikke kunne svare på mitt spørsmål men hele tiden kun henviste meg til selskapets nettside. Har derfor byttet mobilselskap.
Heisann👋 Så flott at du er fornøyd med prisene våre, de jobber vi kontinuerlig med å holde så lave som mulig😍 Leit å høre at du sitter igjen med et negativt inntrykk her! Vi er et selskap med fokus på enkle, digitale løsninger, og det innebærer blant annet kundesupport via chat istedenfor telefon, og mobilabonnement som i stor grad håndteres av kunden selv i NiceMobil appen. Skulle man behøve hjelp så er vi såklart klare til å hjelpe på chat, der finner du oss hver dag utenom søndag😊 Vi har også en god del informasjon på nettsiden, iblant blir det henvist dit da det vil stå godt forklart der 🥰
Ingen faktura utstedes, men isteden mange uryddige (daglige) kvitteringer som mangler abonnentens navn og som arbeidsgiver derfor ikke godtar i en reiseregning.
Hei, Tj🌼 Det stemmer at vi ikke har faktura hos oss, vi har automatiske trekk via betalingskort som skjer automatisk hver 30 dag🥳 Vi mener dette kommer ganske tydelig frem når man bestiller, men om føler det ikke gjør det så ta gjerne kontakt med oss på chat så vi får sett på det 🤗 Ønsker deg en fin dag🌼
Har 2 sønner som har gått over til Nice Mobil. Da må begge abb inn i appen, noe som fører til at det øverste nummeret alltid er det som blir behandlet. Jeg var på chatten deres for å registrere esim på det andre nummeret og brukte 4 timer for dem å forstå at det ikke fungerte slik som beskrevet på deres hjemmesider. 2 mnd etterpå skiftet sønnen min mobil igjen og jeg var på chatten i 3,5 timer for å registrere eSim. Til slutt var det en kundekonsulent som forbarmet seg over meg og ringte med sin privat telefon. Da tok det 4 minutter og vi var oppe og gå. Chatten fungerer ikke og den hopper ut for ofte. Da kommer en ny konsulent som du må forklare fra begynnelsen av. Har nå brukt nesten 3 timer på å få nok et eSim kort til å fungere, men ga opp og bestilte erstatnings simkort fordi det er helt ræva kundeservice.
Hei, Rune🌼 Så leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket av oss! Det stemmer at prosessen er litt annerledes for det første abonnementet man bestiller, og resten. Skal man bytte eSIM ofte anbefaler vi heller fysisk SIM-kort, fint at dere fikk bestilt det🤗 Chatten vil lukkes etter en del minutter uten aktivitet, det vil også komme et varsel dersom man er i chatten, slik at den ikke lukkes mens man er der. Neste kundebehandler vil ha tilgang til forrige samtale, dersom det skulle gå for lang tid uten svar og samtalen lukkes såklart😊 Angående privat telefon er jeg usikker på hva du mener her, vi har ikke support via telefon, og det har ikke blitt ringt fra oss, usikker på hvem du har snakket med. Om du fremdeles opplever problemer, ta gjerne kontakt med oss igjen så tar vi en titt på det sammen 💛 Ønsker dere alle en super dag🌼
Appen funker ikke (kan ikke logge inn) og man kan ikke logge inn på nettet. Det er kun mulig å få hjelp på chatten men hver gang jeg prøver chatten så er det offline. Jeg må bytte betalingsmetode men det er forløpig ikke mulig for meg å gjøre sånt.
Hei, Markus👋 Så leit å høre at du opplever problemer med å logge deg inn i appen! Vi hjelper gjerne med det såklart, det er bare å ta kontakt i åpningstidene våre som er mandag til fredag mellom 08:00 og 20:00, og 09:00 til 17:00 på lørdager. Vi finner ut av det sammen 🤗 Ønsker deg en fin dag 🌼
Jeg så nice mobile og tenkte dette konseptet er ideelt for meg. Men lykken ble kort etter bestilt sim kort, som kom veldig fort, men da jeg ville registere sim i appen, kom jeg til betaling som ikke ville gå igjennom. Det kommer opp feil melding om at kort info ikke er riktig selv om jeg sikkert har tatstet inn riktig info 40-50 ganger nå. Jeg har nå prøvd i 2 mnd, avinstallert app og lastet ned igjen og bestilt kort nr 2 for å se om det var første sim det var noe feil med.... Jeg tok i dag endelig kontakt med chat kundeservice og tenkte de må jo kunne hjelpe meg, som er den eneste muligheten for kontakt, jeg måtte vente lenge for svar og flere min mellom hvert svar på chatten med en relativt ubrukelig og på grensen til ufin kundekonsulent... veldig skuffende og sjokkerende. Jeg ble fortalt at jeg kunne få noen til å hjelpe meg med å "taste inn riktig info" eller prøve et annet kort. En annen ting jeg reagerer på er at man kan registrere seg med vipps men ikke betale med det... så her er det noe i dems system som ikke funker.. Konklusjon - hold dere unna. Det virker som de ønsker seg færre kunder og fornærmer gledelig kunden, som her anbefaler å bli kunde et annet sted, som desverre blir mitt alternativ her. Svært skuffende, jeg ville gjerne bli kunde men etter dårlig kundeservice(om det kan kalles det) og at de ikke kunne gjelpe meg blir dette vanskelig...
Hei, Mylene👋 Så leit å høre at dette er inntrykket du sitter igjen med! Det blir vanskelig å si her hva som var galt med registrering av betalingskort, mulig det ikke var et skandinavisk kort? Da vil det i så fall ikke gå💛 At du opplever kundeservice som ufin er såklart ikke greit, her vil vi veldig gjerne få løst opp i misforståelsen! Om du ønsker, ta gjerne kontakt med oss på chat igjen, så tar vi en titt på det sammen🤗 Ønsker deg en kjempefin dag 🌼
Elendig behandling av kunder. De trukket penger gra min konto uten noe presis tid og grunn. Ingen oversikt av når du har brukt data. Jeg har reist til Sveits fikk ingen melding om pris for bruk av data i Sveits. plutselig fikk beskjed at jeg har brukt 500kr. jeg stengte min mobildata. Nå er det 4 dager siden jeg har ankommet Italia hver eneste kveld de har trukket penger fra min konto når jeg kontakter dem de kan ikke sende oversikt av min databruk og sier at det er treghet i deres system og alt er fra Sveits. De har i ingen klage enhet virkelig useriøst
Heisann! Så fryktelig leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket av oss💛 Betalinger for bruk utenfor det som er inkludert i abonnementet trekkes etter bruken finner sted, det kan være alt fra et par timer i etterkant til et par uker. Sveits er ikke en del av EU/EØS og har egne priser, det stemmer 😊 At det da fortsetter å trekkes for bruk etter man har forlatt landet med kostnader er ikke uvanlig, da det er på dette tidspunktet vi mottar informasjon om bruken. Hvis du ønsker informasjon om mengde data brukt med kostnad og dato for det så er det såklart bare å ta kontakt, så finner vi frem det😊 Ønsker deg en fin dag🌻