Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
NiceMobil
3.7
537 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
537 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Bra
NiceMobil er rangert
#5 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 537 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
299
74
41
36
87
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NiceMobil
NiceMobil har 537 verifiserte omtaler på Bytt.no

Chat kundeservice

Omtale av  Rune T

Har 2 sønner som har gått over til Nice Mobil. Da må begge abb inn i appen, noe som fører til at det øverste nummeret alltid er det som blir behandlet. Jeg var på chatten deres for å registrere esim på det andre nummeret og brukte 4 timer for dem å forstå at det ikke fungerte slik som beskrevet på deres hjemmesider. 2 mnd etterpå skiftet sønnen min mobil igjen og jeg var på chatten i 3,5 timer for å registrere eSim. Til slutt var det en kundekonsulent som forbarmet seg over meg og ringte med sin privat telefon. Da tok det 4 minutter og vi var oppe og gå. Chatten fungerer ikke og den hopper ut for ofte. Da kommer en ny konsulent som du må forklare fra begynnelsen av. Har nå brukt nesten 3 timer på å få nok et eSim kort til å fungere, men ga opp og bestilte erstatnings simkort fordi det er helt ræva kundeservice.

Svar fra NiceMobil
05.08.2024 16:52

Hei, Rune🌼 Så leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket av oss! Det stemmer at prosessen er litt annerledes for det første abonnementet man bestiller, og resten. Skal man bytte eSIM ofte anbefaler vi heller fysisk SIM-kort, fint at dere fikk bestilt det🤗 Chatten vil lukkes etter en del minutter uten aktivitet, det vil også komme et varsel dersom man er i chatten, slik at den ikke lukkes mens man er der. Neste kundebehandler vil ha tilgang til forrige samtale, dersom det skulle gå for lang tid uten svar og samtalen lukkes såklart😊 Angående privat telefon er jeg usikker på hva du mener her, vi har ikke support via telefon, og det har ikke blitt ringt fra oss, usikker på hvem du har snakket med. Om du fremdeles opplever problemer, ta gjerne kontakt med oss igjen så tar vi en titt på det sammen 💛 Ønsker dere alle en super dag🌼

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kan ikke logge inn på appen

Omtale av  Markus F

Appen funker ikke (kan ikke logge inn) og man kan ikke logge inn på nettet. Det er kun mulig å få hjelp på chatten men hver gang jeg prøver chatten så er det offline. Jeg må bytte betalingsmetode men det er forløpig ikke mulig for meg å gjøre sånt.

Svar fra NiceMobil
05.08.2024 16:55

Hei, Markus👋 Så leit å høre at du opplever problemer med å logge deg inn i appen! Vi hjelper gjerne med det såklart, det er bare å ta kontakt i åpningstidene våre som er mandag til fredag mellom 08:00 og 20:00, og 09:00 til 17:00 på lørdager. Vi finner ut av det sammen 🤗 Ønsker deg en fin dag 🌼

Hold dere unna !

Omtale av  Mylene

Jeg så nice mobile og tenkte dette konseptet er ideelt for meg. Men lykken ble kort etter bestilt sim kort, som kom veldig fort, men da jeg ville registere sim i appen, kom jeg til betaling som ikke ville gå igjennom. Det kommer opp feil melding om at kort info ikke er riktig selv om jeg sikkert har tatstet inn riktig info 40-50 ganger nå. Jeg har nå prøvd i 2 mnd, avinstallert app og lastet ned igjen og bestilt kort nr 2 for å se om det var første sim det var noe feil med.... Jeg tok i dag endelig kontakt med chat kundeservice og tenkte de må jo kunne hjelpe meg, som er den eneste muligheten for kontakt, jeg måtte vente lenge for svar og flere min mellom hvert svar på chatten med en relativt ubrukelig og på grensen til ufin kundekonsulent... veldig skuffende og sjokkerende. Jeg ble fortalt at jeg kunne få noen til å hjelpe meg med å "taste inn riktig info" eller prøve et annet kort. En annen ting jeg reagerer på er at man kan registrere seg med vipps men ikke betale med det... så her er det noe i dems system som ikke funker.. Konklusjon - hold dere unna. Det virker som de ønsker seg færre kunder og fornærmer gledelig kunden, som her anbefaler å bli kunde et annet sted, som desverre blir mitt alternativ her. Svært skuffende, jeg ville gjerne bli kunde men etter dårlig kundeservice(om det kan kalles det) og at de ikke kunne gjelpe meg blir dette vanskelig...

Svar fra NiceMobil
05.08.2024 16:41

Hei, Mylene👋 Så leit å høre at dette er inntrykket du sitter igjen med! Det blir vanskelig å si her hva som var galt med registrering av betalingskort, mulig det ikke var et skandinavisk kort? Da vil det i så fall ikke gå💛 At du opplever kundeservice som ufin er såklart ikke greit, her vil vi veldig gjerne få løst opp i misforståelsen! Om du ønsker, ta gjerne kontakt med oss på chat igjen, så tar vi en titt på det sammen🤗 Ønsker deg en kjempefin dag 🌼

Elendig behandling av kunder

Omtale av  Reisende

Elendig behandling av kunder. De trukket penger gra min konto uten noe presis tid og grunn. Ingen oversikt av når du har brukt data. Jeg har reist til Sveits fikk ingen melding om pris for bruk av data i Sveits. plutselig fikk beskjed at jeg har brukt 500kr. jeg stengte min mobildata. Nå er det 4 dager siden jeg har ankommet Italia hver eneste kveld de har trukket penger fra min konto når jeg kontakter dem de kan ikke sende oversikt av min databruk og sier at det er treghet i deres system og alt er fra Sveits. De har i ingen klage enhet virkelig useriøst

Svar fra NiceMobil
12.07.2024 15:17

Heisann! Så fryktelig leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket av oss💛 Betalinger for bruk utenfor det som er inkludert i abonnementet trekkes etter bruken finner sted, det kan være alt fra et par timer i etterkant til et par uker. Sveits er ikke en del av EU/EØS og har egne priser, det stemmer 😊 At det da fortsetter å trekkes for bruk etter man har forlatt landet med kostnader er ikke uvanlig, da det er på dette tidspunktet vi mottar informasjon om bruken. Hvis du ønsker informasjon om mengde data brukt med kostnad og dato for det så er det såklart bare å ta kontakt, så finner vi frem det😊 Ønsker deg en fin dag🌻

Rimelig og bra!

Omtale av  Arne

Har man eSIM i sin mobiltelefon er det en lek å bytte abonnement,men de sender simkort i posten også. Rimelig funksjonelt abonnement, og trenger man ikke tvilling sim, anbefales absolutt dette.

Svar fra NiceMobil
11.07.2024 12:02

Hei, Arne🌞 Tusen takk for den flotte omtalen og de fem stjernene!💛 Vi er glade for at du finner abonnementet vårt rimelig og funksjonelt. Vi setter pris på din anbefaling🌟 og er alltid her for å tilby god service. Ha en strålende dag!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lyse Tele - "nice" mobil

Omtale av  Lord S

jeg forsøkte å bytte fra ice til nicemobil for en ukes tid siden og hele affæren var latterlig. fikk nytt sim kort i posten men aktiveringsprosessen igjennom appen var ikke til å gjenomføres. jeg fikk aldri sms som trengs for å aktivere sim kort så jeg ble satt i kontakt med ICE sin kundeservice. der fikk jeg nøyaktig en mail hvor de ba om mer informasjon. jeg svarte men fikk aldri noe svar fra dem så jeg sendte dem beskjed om at jeg bytter heller til talkmore og trenger ikke lengre noe "kundeservice" fra dem. de sender fortsatt påminnere om å aktivere sim kortet som om ingenting er skjedd. dette er hva du får når du involverer deg med noen som helst under Lyse Tele kompaniet. styr unna!! les anmeldelser fra alle tre firamene som har slått seg sammen så finner du fort ut at de tjener på å lure folk med å ignorere dem så fort det er et problem. har hatt akkurat samme problemet med altibox. later som om jeg ikke har tatt kontakt for å kunne stjele noen ekstra kroner her og der. skammelig er det. Lyse Tele er boikottet her i familien og jeg anbefaler alle og tenke seg om før de tar imot tilbud fra dette kompaniet. tilbud som virker for gode til å være sannt er alltid en felle. og Lyse Tele / ICE, Nicemobil & Altibox bør falle til grusen hvor de hører hjemme. (ikke svar på denne beskjeden og fortell meg at jeg får hjelp hvis jeg kontakter dere. all kontakt mellom brukere og firmaer er nødt til å forbli transparent ellers er bytt.no bare en platform for korrupsjon og en måte for firmaene og skjule sine stygge sider i lukkede chat rom... latterlig hele opplegget)

Svar fra NiceMobil
12.07.2024 15:41

Heisann🌻 Så leit å høre at du ikke fikk gjennomført aktiveringsprosessen! Ta gjerne kontakt med våre kunderådgivere på chat via NiceMobil.no eller NiceMobil appen dersom du ønsker at vi tar en titt på det😊 Litt usikker på hva du mener med ice sin kundeservice her? Det må i så fall tas med ice, det får vi dessverre ikke hjulpet med. Angående påminnelse om aktivering av SIM-kort så kommer det 3 automatiske SMS, de får vi ikke stoppet eller endret tiden på, men det vil ikke komme flere enn 3😊 Siden de er automatiske vil de komme fordi du har bestilt SIM-kort, uavhengig om du har gitt beskjed om at du ikke ønsker det likevel. Veldig leit å høre at du sitter med dette inntrykket av ikke bare oss men flere selskap, vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre produkter og tjenester, og er tilgjengelig for å hjelpe dersom du behøver noe💛 Vi har ikke mulighet til å hjelpe eller utgi spesifikk informasjon om din sak her på bytt.no, ikke av noen annen årsak enn at det er private personopplysninger vi rett og slett ikke har lov til å utgi😊 Ønsker deg i alle fall en kjempefin sommer ☀️

ikke fornøyd kunde

Omtale av  Markku T. L

ikke mulig og snakke med menneske.kun på chat.har ikke meir og si,trenger bedre kundebehandling

Svar fra NiceMobil
02.07.2024 14:52

Hei, Markku😊 Det stemmer at vi ikke har support over telefon, men vi er tilgjengelig på chat og klare for å hjelpe der mandag - fredag 08:00-20:00 og lørdager 09:00-17:00🥰 Vi er et selskap med fokus på digitale løsninger for de som ønsker det, men alt kan ikke passe for alle såklart, det går helt fint💛 Ønsker deg en god sommer🌻

NiceMobil har 537 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NiceMobil mener
Har tilegnet profilen
NiceMobil deltar på Bytt.no

NiceMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NiceMobil besvarer omtaler

NiceMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NiceMobil ønsker tilbakemeldinger

NiceMobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR