OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God kundeservice, korrekt faktura og god hjelp hvis vi har hatt behov for hjelp.
Spør om pris og mulighet på en mobilabonnement de ikke tilbyr lenger, men siden min bror har det så får jeg det :D flere i familien min som har hatt de i mellom 3-6 år nå. :D De får deg til å føle deg velkommen. Ta kontakt, du vil aldri angre. :D jeg hadde Telenor før, den værste dritten jeg har vært borti!!! Så dette var et lyspunkt som flere må prøve :D.
Har familieabonnement for 5 personer, med 1GB inkludert data og fri tale/sms/mms. Abonnementet er greit priset, og datapakkene fungerer bra - spesielt muligheten til å kjøpe rimelige datapakker på 1GB til bruk i utlandet. Det store problemet er dekning på vanlig tale. Både hjemme og på jobb (begge deler i Oslo) blir jeg brutt med mindre jeg går og finner en gunstig plassering og deretter står HELT stille. Dette skjer hver eneste samtale.
Sliter med dekning. Har fam abonnement meg, kona og 1 stk barnebarn, 259 kr stk.
Alt er bra. Ringer til og fra Norden uten ekstra henter.. Anbefales, og har du slekt og venner utenfor Norge er det ekstra topp.
Gode priser, supert med familiepakka for vår familie.
Ok billig nok, men er veldig ofte uten dekning når jeg beveger meg inn i landet.
Ikke fri tale. Fortsatt ingen begrensning på ringetid.
Onecall gir god pris, og god kundeservice på den måten at eg som langtidskunde har fått behalde eit rimelegare mobilabonnement frå 'oppstartstida' sjølv om mobilabonnementa har endra seg med tida for nye kundar. Dekninga er imidlertid ikkje godt nok alle stader, og i samband med flytting til eit dårleg dekka område kjem eg til å byte mobilabonnement.
Er godt fornøyd med et mangeårig medlemskap. Like bra, bare billig.
Synes det er dumt at vi som har familiepakken fra før ikke kan få mer data på den minste i familien, ettersom dere er begynt med "bøtta".
God kundeservice. Betalingsløsning mobil. Data rollover.
Rimelig abonnement, datarollover, utrolig gode avtaler i nettbutikk, og god kundeservice.
Alt er bra med OneCall. Trodde først og fremst at det var noe gale med dekningen til OneCall, men det var det ikke. Det var fordi jeg hadde en gammel Samsung galaxy s3 som gjorde at det gikk tregt.
De skryter av sin dekning, men etter de gikk over til telia sitt nett ble dekningen dårlig i enkelte områder jeg ferdes.
Bra er servicen... Dårlig er att dem har latt Telia ta delbetalingen på tlf... Telia er ikke ett seriøst firma... Måtte anmelde dem for å få tilbake pengene dem lurte til seg ulovelig.