Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
MYE dyrere enn opplyst av selger, og helt elendig dekningsgrad så snart man beveger seg litt utenfor allfarvei. Prisen ble oppgitt uten MVA, så istedenfor å betale 1000 - 1100 kr for 4 abonnenter, som jeg gjorde før, betaler jeg nå nesten 1900 kr for 3 abonnenter. Itillegg opererer de med bindingstid, hvem gjør det i 2024 ? Styr LANGT unna!
Hei Christian! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero.
Bra dekning og mange nyttige og fine tilleggstjenester som eks. Youtello. Ser hvem som ringer og ikke minst varsel om at jeg aldri glemmer å ringe tilbake til kunden. Min bedrift har fått en bedre kundeopfølging og dermed mer fornøyde kunder og ikke minst bedre styring og kontroll.
Tusen takk for omtalen, Jarle ! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
12 brukere av Phoneros tjenester. Velfungerende sentralbordløsning og andre tjenester. Kan anbefales
Så hyggelig å lese, Jan! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
God kundeservice og ingen skjulte kostnader. Også veldig fornøyd med fakturering som alltid stemmer og bedriftsappen.
Tusen takk for hyggelig omtale, Enok! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Vi er fornøyd med kundeservice og oppfølging. Anbefales.
Dette var hyggelig å lese, Børge! Tusen takk for omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Fornøyd med dekkning og bruk av mobnett i utlande.
Så hyggelig å lese omtalen din, Ivana ! Tusen takk 😊Hilsen Mads i Phonero.
Lure kunder ved å kreve dobel brudgebyr på 6000 kr . opplyses ikek ved salg av abonnement
Hei Arijana ! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Gjerne ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, slik at en av mine kollegaer kan sjekke opp i saken for deg. Hilsen Mads i Phonero.