Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ringte inn for å ordne en sak, som ble ordnet opp i på 0,0. Veldig bra og rask kundeservice
Hei Judith, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Etter at Teila overtok nettet, er dekningen blitt svakere i område ute i landet. Kjapp og greit forhold med faktura og andre forespørsler.
Hei Terje, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Jeg er fornøyd fordi jeg får svar raskt og alltid hyggelig kundeservice :D
Hei Fida, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice :-) Mvh Mads Phonero
Alltid svar på telefon og hjelp å få. Får svar på det eg spør om og ting løses. Appen er lett å bruke. Dekning er veldig god i bebygde strøk. På fjellet utenfor bilveg kunne det vært bedre.
Hei, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, godt å se at du er fornøyd! Vi vil gjerne undersøke om det er planer for utbedring i området du opplever utfordringer eller om det er andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Konkret og nyttig bistand uten venting. Overgang fra tidligere leverandør gikk smertefritt. Alle ønsker innfridd av kyndige kundeveiledere.
Hei Harald, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Jeg måtte slåss for å få dekt avtale brudd med en annen leverandør. Å nå krever Phonero dobbelt så mye som brudd gebyret er. En uetisk frekk fremgangsmåte. Fakt ble alltid høyere en det som var avtalen. Så dette selskapet kan jeg ikke anbefale. Normal forretningsskikk eksisterer ikke
Hei Filip, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Ble oppringt fra en selger som skulle selge meg ett billigere og bedre abonnement. Men han opplyst ikke om 24mnd bindingstid, som jeg fant ut etterpå!! Og jeg skulle få bedre pris og dekning. Fikk den første fakturaen på over 800kr! Med ett j#%la fakturagebyr og dem har tatt betalt for SMS og ringing til EU! Som også skulle være inkludert! Allerede første uka, hadde jeg for det meste Edge. Og hvis noen ringte, må du gå rundt og lete etter en plass phonero mener dem har litt dekning! Så jeg ringte en ny leverandør av tlf abonnement. Som jeg vet holder det dem lover. Tror det var uke nr 2! Var ikke kjempe lenge jeg hadde hatt det j#%la Sim kortet i tlf!! Jeg hadde avtalt og bytte leverandør, så fort som det var mulig og få til! Da dukket det plutselig opp en melding fra Phonero. ”Ved bytting av leverandør utløses ett bruddgebyr” Hva f#%n? På 3000kr! Mulig selgeren hadde ett skikkelig abonnement fra en seriøs leverandør, for han visste vel hvor bedritent Phonero var!
Hei Eskil, Takk for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være, dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero