Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er regnskapsfører og fikk god hjelp til å avklare en utbetaling til Phonero som gjaldt en kunde.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Veldig fornøyd med alt Phonero tilbyr og utretter, men fremdeles er overgangen til Telia-dekning ikke like god som Telenor-dekning der jeg oppholder meg store deler av året.
Hei Ruth, Så fint å se at du er fornøyd oss, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke om det er planer for utbedring i området eller om det er andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Ved innføring av Esim i markedet har mange leverandører klart å levere dette for apple Watch. Ved etterspørsel til Phonero kan de ikke / vil de ikke oppgi når de har tenkt å lansere denne tjenesten. De personer da som har behov for dette kan da ikke vite om det kommer neste uke eller neste år. For min del har jeg opplevd dette svaret på flere tjenester som skulle lanseres. En av disse kom bare kort tid etter og den andre kom nesten 10 måneder etter. Hvis de ikke kan estimere når de har tenkt at det kommer vil det si at vi som kunder får bare muligheten til å smøre oss med tålmodighet eller skifte til annen leverandør. Trist at det ikke kan estimeres leveranse slik at man bedre kan vurdere oppsigelse og flytting eller å bli hvis dette er viktig.
Hei Ståle, Vi har stor forståelse for at denne tjenesten er høyt ønsket og beklager at klargjøringen har tatt lenger tid en forventet. Alt tyder nå på at eSIM til Apple Watch vil være tilgjengelig høsten 2019, nærmere bestemt oktober. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Fikk veldig god hjelp da jeg kontaktet kundeservice via chat i dag da jeg hadde problemer med pålogging. De måtte resette brukeren min og da ble problemet løst.
Hei Anita, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Veldig enkelt å snakke med kundeservice, de er hyggelige og løsningsorienterte.
Hei Nicolas, Takk for fin tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Er godt fornøyd med kundeservicen vi får som bedriftskunder. Jeg ordner med nye ansatte som skal over på abonnement hos dere osv og får god hjelp når jeg ringer.
Hei, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Veldig flink og hyggelig konsulent. Han hjalp meg med alt jeg trengte. Og forklarte meg alt om min forbruk av abonnement.
Hei Bruno, Takk for din tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og våre kundebehandlere! Mvh Mads Phonero