Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rett og slett veldig vennlig kundeservice. Forståelig fakturaer.
Hei Olle, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Vår erfaring med vårt kundeforhold til Phonero: Rask og korrekt tilbakemelding på alle henvendelser. Hyggelige ansatte som er flinke i sitt fag. Helt utmerket samarbeid :)
Hei Kari, Takk for din tilbakemelding, veldig gøy å lese :) Mvh Mads Phonero
Rask og grei tilbakemelding. Enkle instrukser om hva jeg måtte gjøre for å løse problemet. Oppfølgingspørsmål om jeg trang hjelp til andre ting også!
Hei Anita, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Ganske fornøyd. Endring av PIN kode etter å ta feil for mange ganger.
Hei Raul, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Bra og raskt kontakt med support og vår kontaktperson i Phonero.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Phonero har svært kjipe kontrakter med enorme utkjøpsgebyrer om du ikke passer godt på hva du skriver under på ved signering. Skriv ikke under før du er 100% sikker på hva du signerer på! De står beinhardt på de urimelige vilkårene - som hadde vært umulig å beholde i privatmarkedet, de hadde blitt felt av Forbrukerrådet umiddelbart. Når det er sagt, Phonero har en effektiv kundeservice og kan faktisk anbefales som leverandør av telefoni, bare man altså er nøye med kontraktene!
Hei Espen, Takk for din tilbakemelding, fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler og fakturerer gebyr for oppsigelse innenfor avtaleperioden. Om du ønsker å bestille abonnement uten binding i fremtiden er dette nå mulig. Du kan lese mer om abonnement uten binding her: https://www.phonero.no/produkter-og-tjenester/mobilabonnement-uten-binding. Mvh Mads Phonero
Har akkurat byttet til Phonero og har egentlig ikke så mye erfaring med abonnementet ennå. Men ble svært overrasket da jeg gikk inn i Østmarka fra Hellerudtoppen mot Nøklevann og oppdaget jeg hadde null dekning. Fikk ikke ringt, ikke nett, nada 😳 Håper ikke dette er gjentakende med dårlig/ingen dekning utenfor Oslos kjerne??
Hei Wanja, Takk for hyggelig tilbakemelding! Der viktig for oss at våre kunder har forbindelse, 4G-nettet oppgraderes kontinuerlig for å sikre god samtalekvalitet og forhindre brudd på samtaler. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dette skal jeg ta videre til vårt dekningsteam. Mvh Katrine Phonero