Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trengte support angående tikobling iwatch ultra m abb. Klart svar uten fuzz. 10 av 10
Så bra du fikk den hjelpen du trengte! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter å være 10/10 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Fikk veldig god hjelp med iPad’en. Personen jeg pratet med, viste god kunnskap på problemet mitt.
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Morten! Det var bra du fikk god hjelp med iPaden din 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Fikk hjelp til alt jeg trengte. Ingen ventetid. En ting som er litt rart er at det må være minimum 50 tegn i det feltet du leser akkurat nå. Ellers kunne jeg ikke sendt inn omtalen. Men veldig fornøyd med Phonero så lang. Har bare hatt abonnement hos de i 1 uke.
Veldig hyggelig å lese Trine! Vi skal sørge for at du fortsetter å være fornøyd med oss hele veien 😊 Hilsen Dina i Phonero.
En flott partner som leverer det du som kunde forventer. Petter M.
Tusen takk, Petter! Det var veldig hyggelig å lese 😊 Hilsen Dina i Phonero.
De har abonnement som fungerer godt til en rimelig pris. På kundeservice møter du hyggelige folk som gir deg god hjelp.
Så bra at du opplever oss slik, Tone! Vi gjør alt vi kan for at du skal få den hjelpen du trenger 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Her er det kunnskapsrike medarbeidere som svarer på de spørsmål jeg har og de kommer med gode råd.
Tusen takk, Tone! Det var hyggelig å lese. Denne omtalen skal jeg dele med vårt kundesenter 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Hadde selvfølgelig tatt feil av pin/puk kode brevene, men brukerstøtte hjalp meg fint igjennom til oppgaven var løst. Det var jeg veldig takknemlig for!
Tusen takk for fin omtale, Sarah! Så bra det ordnet seg med PIN/PUK koden din! Vi er alltid klar for å hjelpe deg når du trenger det 😊 Hilsen Dina i Phonero.