Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk hjelp til alt jeg trengte. Ingen ventetid. En ting som er litt rart er at det må være minimum 50 tegn i det feltet du leser akkurat nå. Ellers kunne jeg ikke sendt inn omtalen. Men veldig fornøyd med Phonero så lang. Har bare hatt abonnement hos de i 1 uke.
Veldig hyggelig å lese Trine! Vi skal sørge for at du fortsetter å være fornøyd med oss hele veien 😊 Hilsen Dina i Phonero.
En flott partner som leverer det du som kunde forventer. Petter M.
Tusen takk, Petter! Det var veldig hyggelig å lese 😊 Hilsen Dina i Phonero.
De har abonnement som fungerer godt til en rimelig pris. På kundeservice møter du hyggelige folk som gir deg god hjelp.
Så bra at du opplever oss slik, Tone! Vi gjør alt vi kan for at du skal få den hjelpen du trenger 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Her er det kunnskapsrike medarbeidere som svarer på de spørsmål jeg har og de kommer med gode råd.
Tusen takk, Tone! Det var hyggelig å lese. Denne omtalen skal jeg dele med vårt kundesenter 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Hadde selvfølgelig tatt feil av pin/puk kode brevene, men brukerstøtte hjalp meg fint igjennom til oppgaven var løst. Det var jeg veldig takknemlig for!
Tusen takk for fin omtale, Sarah! Så bra det ordnet seg med PIN/PUK koden din! Vi er alltid klar for å hjelpe deg når du trenger det 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Har vært kunde hos Phonero i 3 år. Jeg var i utgangspunktet fornøgd med dem tidligere. Selv om dekningen er dårligere enn konkurenter. Så byttet jeg til Talkmore. Da ringte Phonero meg dag inn og ut. Tilslutt tenkte jeg at siden jeg har bært der tidligere kan jeg vell ikke bli så missfornøgd nå. Meen. Det oppstod en missforståelse mellom meg og selger, hvor det plutselig var 2 år binding. Jeg svarte kontant nei på mail når ordre bekreftelse kom. Og sendte etter angreskjema, og ga utrykk for at her var det komt med en binding jeg ikke var klar over. De skulle da ha betalt for bruddet. De forholder seg rett og slett ikke til regler og lover. Det virker nå som at dette ikke går å ordne. Vær veldig forsiktig med Phonero. Dårlig dekning og kundeservice er bra når du er kunde. Men de nekter å forholde seg til forbrukers rettigheter. har nå Talkmore, mye bedre dekning og priser. De er også gode på kundeservice!
Hei, Preben. Dette vil vi gjerne undersøke. Nå kjenner ikke jeg til om din avtale var for bedrift eller privat. Uten å kjenne saken i detalj håper jeg du kan kontakte oss på [email protected], så kan vi se nærmere på saken. Hilsen Christer, Phonero
Vi får alltid god hjelp når vi har behov for det. Rask respons
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Lars! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.