Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunde rådgiver løste problemet med min apo. Flott service
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Truls! 😊 Så fint å høre at du fikk en god løsning på problemet. Hilsen Cecilie i Phonero.
Det fungerer tilfredsstillende.Noen ganger virker nettet tregt.
Takk for omtale, Knut! 😊 Ta gjerne kontakt med oss om du opplever problemer med data, så kan vi hjelpe deg! Vi besvarer henvendelser som sendes til [email protected]. Hilsen Cecilie i Phonero.
Behjelpelig og rask service. De tar kontakt om noe er uklart.
Takk for hyggelig omtale, Line! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Opplevd phonero som hjelpsomme og lydhøre for mine behov som kunde
Takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi hadde en spesiell forespørsel i dag. Kundekonsulenten tok tak i sak med en gang og det gikk Max 30 min så var våres forespørsel behandlet og det vi ønsket var i drift! Kjempe bra kundeservice!
Tusen takk for hyggelig omtale, Gjøran! 😊 Så fint å høre at dere fikk en rask løsning på forespørselen deres! Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
1. Dekningen er ikke som forventet. 2. Fakturaene stemmer 3. Kundeservice er vanskelig å få tak i, etter avtalen ble signert
Hei Even! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelig og behjelpelig med å imøtekomme ønske og behov og å svare på spørsmål
Vi setter stor pris på din omtale! 😊 Tusen takk! Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Hilsen Cecilie i Phonero.