Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever hele Phonero som imøtekommende og glade folk som har lyst å hjelpe deg. God service! God kvalitet på bedriftsportalen også! Alt i alt helt topp!
Hei, Jim Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Enkelt å finne fram til schatten, god hjelp ved samtale, ingen vanskelige ordvendinger som kan føre til misforståelser. Veldig god opplevelse å få hjelp fra dere.
Hei, Gurli Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Har ikke hatt noen problemer og fikk svært raskt hjelp via chatten da jeg trengte det
Hei Susanne, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Har fått veldig raskt svar/hjelp de gangene jeg har kontaktet dere.
Hei Lotta, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Fikk svar på mine spørsmål i løpet av meget kort tid. Super rask service !
Hei Stein, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
1. Det er veldig rigide løsninger. Fleksibilitet er tilnærmet fraværende. 2. Vi prøvde å forhandle frem en løsning for å fortsette kundeforholdet men da uten binding. Dette ble kommunisert fra Phonero som en fullt ut mulig løsning. Når endelig tilbud kom på mail, var kriteriet binding i 24 mnd eller noe slikt. Det eneste vi kunne gjøre da, var å fortsette med prosessen med oppsigelse.
Hei Sten, Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på saken, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Var veldig fornøyd med Phonero så lenge vi hadde Telenor sitt mobilnett. Dessverre ble det byttet til Telia (naturlig når Telia kjøpte det...), men har vært svært missfornøyd med dekning etter byttet. Burde vært lov å bryte kontrakten, spesielt med tanke på at vi byttet bort fra Telia for å få bedre dekning...
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero