Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundeservice, matcher billigere pristilbud fra konkurrent. God dekning via telia sitt mobilnett. Enkel og oversiktlig app for å følge med forbruket.
Hei, Dagfinn Så gøy å se at du er fornøyd med appen Ditt Phonero og vår kundeservice1 I Din Bedrift har du også muligheten til å administrere alle abonnementene i Bedriften. Om du ikke har fått tatt den i bruk enda, kontakt oss på [email protected] så hjelper vi deg i gang. Hilsen Christer, Phonero
Phonero har en oversiktlig og grei nettside. I utgangspunktet oppleves også support å være på og finne ut av problemer så godt det lar seg gjøre. Men altså, selve produktet er veldig dårlig. Det har nok en naturlig sammenheng med at det er Telia nett men kanskje andre ting også. I lang tid (over 1 år) måtte man ringe opp alle man skulle ringe til 2 ganger. Så begynte det å fungere. Men det som er tilbakevendende er at samtaler blir brutt og svært dårlig dekning flere steder. Dekningskartet til Telia er i beste fall upresist, men jeg opplever det som missvisende. Når det gjelder lock-in så er det ingen vei ut. Dette er ene og alene min feil som inngikk en 24 måneders avtale. Og det hadde ikke vært problem om produktet hadde fungert. Men det har til tider vært så frustrerende at det grenser til ubrukelig. Det skal legges til at jeg kjører en del bil og er avhengig av å ha god forbindelse når jeg har møter. Kontrasten var veldig stor siden jeg gikk fra ICE som var stabilt og hvor jeg ikke hadde de samme problemene. Jeg har prøvd å flere perioder å komme meg ut av avtalen, men når jeg til slutt er kommet til sluttdato så er det 3 måneders oppsigelse i tillegg. Selv om jeg hadde sagt opp 1 år i forveien. Så vær på obs. Phonero gir ingenting ved dørstokken. I tillegg er det dyrt i forhold til konkurrenter. Jeg ser derfor ingen grunn til å velge Phonero igjen.
Hei, Kjell Vi vil gjerne undersøke her. I dag har over 2 millioner tilgang til 5G nettet fra Telia. Innen 2023 skal Telia være først med landsdekkende 5G, noe vi er stolte av å kunne levere. I denne perioden er det selvfølgelig svært mye arbeid for å forbedre dekning i områder, vil derfor undersøke hvilke områder du opplever problemer i. Kanskje det er behov for ekstra utbedring i disse områdene i denne perioden. Kontakt oss gjerne på [email protected]. legg ved telefonnummeret så slår jeg på tråden Hilsen Christer, Phonero
Alltid raskt svar og hyggelige og blide personer som svarer og ordner opp.
Heisann Magnar. Varmer veldig å lese din tilbakemelding, tusen takk! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Har hatt en del selskaper oppigjennom. Men det er ikke noen som slår phonero på kundeservice. Det vil alltid være forbedringspotensial, men de er så nærme perfekt du kan få det. Det eneste jeg opplever som negativt er dekningen. Er teliadekning, så er du litt uti periferien, så er ikke dekningen optimal. Har hatt en del spørsmål og utfordringer som de har løst helt plettfritt. Kan absolutt anbefale Phonero😉
Heisann Adrijan. Utrolig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er stolte av å ha vunnet beste kundeservice for bedrifter kåret av Epsi 2021, men vi gir oss ikke der. Når det kommer til dekningen pågår det nå et enormt arbeid med å oppgradere til 5G. Vi skal være først i landet med landsdekkende 5G og Telia bruker milliarder hvert år på dekning. Tenker vi kanskje skal undersøke dine områder. Kontakt oss gjerne på [email protected], legg med mobilnummeret ditt så kontakter vi for undersøkelse :) Hører fra deg (og tusen takk for hyggelig tilbakemelding) Hilsen Christer, Phonero
Gikk fra en bra mobiltelefoni-løsning m/litt begrenset sentralbord funksjon og ufullstendige integrasjoner til en rimeligere men mye bedre løsning fra Phonero med en velfungerende integrasjon med Teams og Outlook-kalender. Overflytting var godt planlagt og forberedt, selv om vi fikk en mindre sak rundt oppsett av Teams- nummer hos leverandør av datatjenester. En super web-shop løsning og enkle kjøp av data-pakker hvor man selv kan styre kostnadsfordeling mellom ansatte og bedrift er en ekstra pluss.
Heisann Endre Fantastisk å lese hvor for fornøyde dere er med Bedriftsnett! Muligheten for ansatte å kunne velge om de vil svare jobb-samtalen på Teams, mobilen, i nettleser eller kanskje på sitt IP apparat kan også enkelt styres i appen. Med synkronisering mot kalender kan det også automatisere inn/utlogging av kø - slik at kalenderen din bestemmer når du skal motta innkommende jobbsamtaler. Veldig gøy å se at dere er fornøyd, og bare å ta kontakt dersom automatisk inn/utlogg av kø skulle være av interesse Ha en fin dag videre Hilsen Christer, Phonero
Kundeservice forsøker virkelig hjelpe. Det hjelper oss :-)
Hei, Geir. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det :) Vi er her hvis dere skulle ha behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Nøyaktighet i fakturering, utmerkede tjenester Servicepersonalet svarer raskt
Heisann Mohammad. Nøyaktig fakturering jobber vi hardt for å sikre. I Din Bedrift har du alltid oversikt på deres fakturaer, kan bestille og endre abonnement. Det er da viktig at man vet hva man betaler for tjenester- som er årsaken til at prisene alltid fremgår i vår gratis administrasjonsportal, Din Bedrift :) Logg gjerne inn på db.phonero.no, eller ta kontakt med oss så kan vi besvare spørsmål om portalen når du prøver den ut. Hilsen Christer, Phonero