Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Phonero i ca 1 1/2 år. Mye gigabites for pengene. De kjøpte meg ut fra mitt forrige abonnement. De gangene jeg har ringt kundeservice har det vært adekvat og hyggelig service.
Heisann Liv. Veldig gøy å se at du har vært hos oss i snart 2 år! Vi er stolte av å kunne ha gode priser og bra datamengder. I Ditt Phonero har du oversikten over alt dette, sammen med PIN og PUK om du skulle ha behov for det :) Vi setter pris på din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Jeg får mye verdi for mine pengene. De var bedre enn Telia eller Telenor fordi de har måneds tjeneste ring til EU.
Hei, Mirko. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av å kunne ha mange tjenester til mobilabonnement. I Din Bedrift kan du enkelt legge til tjenester for en eller alle ansatte i bedriften. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Jeg har aldri hatt problemer med å bruke phonero i utlandet .
Hei, Ramunas. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
Som liten bedrift fungerer dette utmerket for oss.
Heisann Bjørn. Veldig glad for å se at dere er fornøyd med oss! Liten bedrift eller stor, så er gode samarbeid og fornøyde kunder viktig for oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Lydhørt, elskverdig og hjelpsomt! Behov for å bytte til stor variant av SIM-kort for ny datamaskin.
Heisann Hanne. Takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg bringe videre til kundesenteret. I Din Bedrift kan man enkelt velge nummer og trykke Erstatt SIM. Her kan du velge den adressen du vil si skal sende SIM-kortet til. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Hadde problem med 4G på tlf etter utenlandsopphold, problem raskt løst av support!
Heisann Helge. Godt å se at du er fornøyd og at utfordringen med telefonen løste seg :) Vi er her dersom du skulle få behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phoneor
Jeg ønsker å bytte til E-sim og kundebehandler hjalp meg inntil vi fikk løst feilene som oppstod. Topp service
Hei, Pham. Så gøy å se at du er fornøyd med eSIM. Vi sender dette rett til deg på epost. Det tar bare sekunder fra det sendes, til det kan aktiveres. eSIM til Apple Watch kan du også selv bestille og aktivere i Ditt Phonero, en av mange funksjoner i den appen. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero