Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg får mye verdi for mine pengene. De var bedre enn Telia eller Telenor fordi de har måneds tjeneste ring til EU.
Hei, Mirko. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av å kunne ha mange tjenester til mobilabonnement. I Din Bedrift kan du enkelt legge til tjenester for en eller alle ansatte i bedriften. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Jeg har aldri hatt problemer med å bruke phonero i utlandet .
Hei, Ramunas. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
Som liten bedrift fungerer dette utmerket for oss.
Heisann Bjørn. Veldig glad for å se at dere er fornøyd med oss! Liten bedrift eller stor, så er gode samarbeid og fornøyde kunder viktig for oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Lydhørt, elskverdig og hjelpsomt! Behov for å bytte til stor variant av SIM-kort for ny datamaskin.
Heisann Hanne. Takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg bringe videre til kundesenteret. I Din Bedrift kan man enkelt velge nummer og trykke Erstatt SIM. Her kan du velge den adressen du vil si skal sende SIM-kortet til. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Hadde problem med 4G på tlf etter utenlandsopphold, problem raskt løst av support!
Heisann Helge. Godt å se at du er fornøyd og at utfordringen med telefonen løste seg :) Vi er her dersom du skulle få behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phoneor
Jeg ønsker å bytte til E-sim og kundebehandler hjalp meg inntil vi fikk løst feilene som oppstod. Topp service
Hei, Pham. Så gøy å se at du er fornøyd med eSIM. Vi sender dette rett til deg på epost. Det tar bare sekunder fra det sendes, til det kan aktiveres. eSIM til Apple Watch kan du også selv bestille og aktivere i Ditt Phonero, en av mange funksjoner i den appen. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Jeg fikk en telefon for 2 måneder siden. Avtalen da , var at jeg gjerne stiller som kunde når det kommer 5G på postadressen. Nr 1: Ble oppringt idag da den gledelige nyheten var at dem har 5G på min postnummer. Selger sier at dekningskart er ikke oppdatert fra Telia men 5G er operativt. (Jeg hadde nok hørt det via jungeltelegrafen om dette er tilfelle) Jeg ønsket en bekreftelse skriftlig. Har fått Mail fra selger hvor han bekrefter det.. øhm 2. Vi laget et abonnement på meg som skulle ha 24 måneders binding. Dette var bra da bedriften ble avviklet om kort tid så gjelder det gode tilbudet uansett.. Viktigste av alt var at bindingstid har ikke noe å si på grunn av konkurranselovgivning så SKAL ny operatør av abonnement kjøpe ut avtaler . Dvs at om jeg skifter så beløpet på 3000kr, hadde altså ingenting med meg å gjør etter nye lover i konkurransen blandt mobiloperatører… så veldig viktig med denne 24 måneder avtalen da.. s Nr3. Det er fredag(helg) å mai måned på mandag. Jeg hadde til klokka 17:00 å få avtalen i boks da priser skulle stige i mai. Altså jeg sendte Mail tilbake at etter jeg ringte nettlinjen Telia for å sjekke fakta her..disse tingene eg nevner her er jo ikke riktig, hun syns også jeg burde melde ifra.
Hei, Kjell. Vi skal være først i Norge med landsdekkende 5G, innen utgangen av 2023. Allerede nå har over 2 millioner nordmenn tilgang til 5G fra Telia. Nyere telefoner som har støtte for det har ofte en innstilling som tilsier at 5G brukes kun når det er behov for det. Dersom du har 4G, men telefonen ikke anser det nødvendig å ta i bruk 5G, vil det da heller ikke vise på telefonen. Kontakt gjerne Phonero på [email protected] så kan vi undersøke dekningen mer nøyaktig på adresse, ikke bare postnummer. På den måten har du mer nøyaktig informasjon og bedre vurderingsgrunnlag :) Håper å høre fra deg. Hilsen Christer, Phonero