Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice, billig priser, god dekning. Lett å bruke app.
Hei Ilias. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero
Godt fornøyd med dekning, app og generell valuta for penga! ✅
Hei Terje. Godt å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
God service og kort ventetid på henvendelse. Hyggelig og greit
Hei Oskar. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi setter pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Ikke noe spesielt å klage på, samme pris som de aller fleste selskap.
Hei Roger. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss! Mvh Mads, Phonero
Phonero er billig, imøtekommende, fleksible og løsningsorienterte. Og kanskje viktigst; de er lette å komme i prat med. Phonero gjemmer seg ikke bak en jungel av chat- roboter og tastevalg for å komme fram til en kundekonsulent. Fortsett slik! Hvis Phonero i tillegg hadde hatt Telenor, og ikke Telia, sin dekningsgrad, ville det blitt 10 av 10 mulige poeng.👍
Hei Torstein. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Om du har innspill til hvor dekningen burde utbedres kan du sende dette til [email protected] Håper å høre fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Rask tilgang til support. Hyggelig kundeveileder med tydelige svar og informasjon.
Hei Wanda. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice, dette skal jeg ta med videre til avdelingen :-) Takker så mye for din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Uproblematisk mobilabonnement.God kundeservice , enkel app som gjør det enkelt å ha oversikt over eget abonnement
Hei Hans. Så fint å se at du er fornøyd med oss. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero