Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og nøyaktig hjelp fra kundeservice da jeg trengte det.
Hei Gudrun, Takk for fin tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Vi har hatt dette abonnementet siden dere het Ventelo. Når noen ringer for å selge samme tjeneste, svarer vi at vi har dette abonnementet. Da ønsker de oss en fin dag videre. Vi ser det som et godt tegn.
Hei Harald, Så gøy å høre, takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Utrolig god service! Når man trenger hjelp får man respons på problemet pronto og ting blir løst på en effektiv måte.
Hei Odd, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Ekstremt dårlig kundeservice, arrogant holdning og foretningsmodell. Endrer priser uten varsel.
Hei Magnus, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Hadde problemer med softphone etter windows oppdatering. Kundesupport tok seg veldig godt tid å fant til slutt ut hva som var problemet med at ikke Chrome fikk innstillingene fra headsettet som det skulle. Endte faktisk med at vi måtte stille Windowsen tilbake til sist build for å få den til å virke igjen.. Teknikeren fra Phonero hadde veldig god teknisk bakgrund, ikke bare med Chrome men også i Windows og annet IT relatert !!
Hei Ørjan, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Vi har ikkje hatt noko problem med Phonero, god og kjapp kundehandtering dersom vi har hatt behov for det, ellers så har ting berre fungert...
Hei Amund, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Vi er fornøyd med pris, og hjelpen vi får når vi tar kontakt på chat.
Hei Rita, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero