Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svarer og fikser umiddelbart. Er interessert i å finne løsninger.
Hei Tine. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
Selger bevisst tilbakeholder informasjonen om 24 mnd bindingstid. Insisterer forøvrig på bedriftsabonnement, der man da ikke har angrerett på 2 uker. Videre, så finner man lange negative omtaler på Phonero med akkurat samme problemer. Dette er ikke noen jeg anbefaler. Uhørt og skammelig! STYR UNNA PHONERO! Svindel og uprofessionelt!
Hei Alex. Vi takker for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Informasjon om bindingstid i bedriftsavtaler skal fremgå svært tydelig. Vi ønsker derfor å undersøke dette. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Alltid rask tilbakemelding når du ringe . vi er kjempe fornøyd....
Hei Kari. Tusen takk for hyggelig omtale :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Det kan ta litt tid for å løse, men de er med hele veien, og sørge for at saken er behandlet. Admin tool bør å være lettere å bruke. Vi skulle blokkere alle samtale fra uønsket land, men det var mulig å blokkere kun enkeltnummeret. Hvis vi prøve å blokkere et land som er utenfor EU, alle lande utenfor EU blir blokkert. Det har vært flott om vi kan ha noe som "region sperre" som banken tilby.
Hei Rose. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice :-) Vi jobber hele tiden for å bli bedre og takker så mye for ditt innspill. Mvh Mads Phonero
Kan bli bedre med at vi finner nettbutikken Er ikke lett om vi er flere er vanskelig å vite hvem som betaler for hva
Hei Bjørn. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Kjører taxi og er flinkere til å kjøre bil enn å viderekoble osv… Men den holdning, service og kompetanse jeg møter hos Phonero skal en lete lenge etter. Litt godt etter å ha mast vel mye, å høre at vi er der for deg - bare å ringe igjen om det er noe
Hei Arild. Tusen takk for din tilbakemelding, jeg bringer dette videre til kundesenteret. Vi er her om du skulle trenge hjelp i fremtiden :-) Hilsen Mads, Phonero
Vi har bare vært kunder noen dager, men dette lover bra framover- bare prøvdere også!
Hei Odbjørn. Veldig gøy å se at du er fornøyd så langt! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero