Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kan bli bedre med at vi finner nettbutikken Er ikke lett om vi er flere er vanskelig å vite hvem som betaler for hva
Hei Bjørn. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Kjører taxi og er flinkere til å kjøre bil enn å viderekoble osv… Men den holdning, service og kompetanse jeg møter hos Phonero skal en lete lenge etter. Litt godt etter å ha mast vel mye, å høre at vi er der for deg - bare å ringe igjen om det er noe
Hei Arild. Tusen takk for din tilbakemelding, jeg bringer dette videre til kundesenteret. Vi er her om du skulle trenge hjelp i fremtiden :-) Hilsen Mads, Phonero
Vi har bare vært kunder noen dager, men dette lover bra framover- bare prøvdere også!
Hei Odbjørn. Veldig gøy å se at du er fornøyd så langt! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Ingen kø og raskt svar på mine spørsmål. Hyggelig samtale
Hei Nina. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
God kundeservice. Har et dekningsproblem der hvor jeg bor, og etter samtale med tekniker så vil det bli vurdert å heve antennene på den basestasjonen jeg burde hatt dekning fra. Den som er nærmest
Hei Oddne. Godt å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Jeg ble imponert over hvor god kundeservice jeg ble møtt med hos Phonero. Deilig🤩
Hei Stian, Tusen takk for fin omtale :-) Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Elendig dekning. Ubrukelig på jobb, samtaler kutter. Må ut av bygg for å få nett.🤢🤢
Hei. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023 og det brukes milliarder hver år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero