Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Arrogante, krever deg for mye mer en hva som er lovet. Rett og slett svindel på høyt nivå.
Bra teknisk løsning men resten av pakka er lureri. 1. Kontrakten fornyes automatisk etter 24 mnd, ingen andre mobilleverandører gjør slikt 2. Den dyreste avtalen å komme seg ut av 3. Telia dekning, dvs langt dårligere flatedekning en Telenor 4. Ingen support utover telefon og mail, ingen forhandler i vårt område 5. Extra data koster det hvite i øyet.
Skulle aldri gått over til Telia, men nå er det slutt, har sagt opp alle mobilabonnement.
Er fornøyd, ikke noe problemer som er opplevd enda. Har ikke hatt brukt for kundeservice enda da det har virket knirkefritt. Og kan derfor ikke si noe der. Bra dekning - og god kvalitet på samtalene for meg.
Phonero-abonnement gjennom jobben. Fikk for liten datapakke, og oppgradering viste seg vrient - de vil vel at man kjøper ekstra datapakker isteden. I bruk fungerte det OK i Norge, men straks jeg kom til Madeira (EU), så har jeg bare dekning 10-20 sekunder om gangen, for så å være uten dekning i rundt 10 minutter, før tale kanskje blir tilgjengelig igjen, og data noen minutter senere - som så forsvinner etter 10-20 sekunder igjen... Og så videre. Også data-SIM i tablet hadde samme problem, så det er ikke isolert til min (sære) telefon. Hadde også privat OneCall-abonnement, som bruker samme nett i Norge og roamer til samme nettene i Portugal/Madeira. Dette fungerer derimot utmerket, så dette er et problem spesielt med Phonero. Forsøkte å resette innstillinger, men innstillingsmeldingene som kom inneholdt ikke noe min mobil kunne bruke (den rapportete at de ikke inneholdt noe).
Lang binding. Dyrt. Det verste er samtalekvaliteten. Må som regel ringe opp 2-3 ganger før vi får snakket. Stur unna.
Vi får dårlig dekning på mobildata og servicen er utrulig dårlig.