Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero-abonnement gjennom jobben. Fikk for liten datapakke, og oppgradering viste seg vrient - de vil vel at man kjøper ekstra datapakker isteden. I bruk fungerte det OK i Norge, men straks jeg kom til Madeira (EU), så har jeg bare dekning 10-20 sekunder om gangen, for så å være uten dekning i rundt 10 minutter, før tale kanskje blir tilgjengelig igjen, og data noen minutter senere - som så forsvinner etter 10-20 sekunder igjen... Og så videre. Også data-SIM i tablet hadde samme problem, så det er ikke isolert til min (sære) telefon. Hadde også privat OneCall-abonnement, som bruker samme nett i Norge og roamer til samme nettene i Portugal/Madeira. Dette fungerer derimot utmerket, så dette er et problem spesielt med Phonero. Forsøkte å resette innstillinger, men innstillingsmeldingene som kom inneholdt ikke noe min mobil kunne bruke (den rapportete at de ikke inneholdt noe).
Lang binding. Dyrt. Det verste er samtalekvaliteten. Må som regel ringe opp 2-3 ganger før vi får snakket. Stur unna.
Vi får dårlig dekning på mobildata og servicen er utrulig dårlig.
For med Phonero har ikke vi fått særlig telefoner gjennom lenger.. Møkkaselskap som ikke klarer fikse feil, ringe opp igjen og følge opp kundene. VELDIG missfornøyd og bytter selskap etter 3 mnd...
Rask bistand, hyggelige mennesker og mye billigere enn f. eks. Telenor.
De er utrolig dårlig bedrift på alle måter. PASS DERE FOR DEN TLF LEVERANDØREN.
Det er utrolig hvor mye problemer man kan få av å ha en mobiloperatør. Absolutt alle gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice, er de helt på tur. Gjemmer seg bak forferdelige vilkår. Det fasinerende er om du spør spesifikt hvor det står ting, vet de ikke det, bare oversender deg en mail på mange sider med vilkår. Kom meg tilslutt ut av dette tullet etter krangling. Håper dette firmaet går konkurs, og alle som jobber i det begynner med andre ting en mobil/kundeservice.