Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekningen var for dårlig. Dårlige lytteforhold. Dårlig også bredbåndsdekning. Kom seg litt da det ble Telia.
Hei Kjellbjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at dekningen bedret seg etter vi gikk over til Telia. Om du fremdeles opplever utforfordringer kan vi undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Trengte detaljert informasjon om mobilt bredbånd som ikke var å finne på nettsidene. Der fikk jeg kjapt svar ifra en hyggelig Phonero medarbeider over telefon. Akkurat slik det bør det være. Alltid.
Hei Helgason, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd og fikk raskt svar fra vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Opplever at jeg alltid får raskt svar både på mail og telefon. Selv når det var som mest hektisk rundt St. Hans fikk jeg alltid hjelpen jeg trengte.
Hei Bente, Takk for hyggelig omtale! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Nå har vi hatt Phonero som leverandør på jobben i 7 år. Som bedriftens kontaktperson mot Phonero som leverandør har det vært en fryd og en glede å se ekte kundeservice i praksis! Selv når vår kontaktperson har vært borte, har vi fått samme gode raske oppfølging fra deres kollegaer. Flere ganger har de overrasket meg med å bli enda bedre på kundeservice enn det de var. De har overgått mine forventninger til dem som leverandør. Og jeg stiller høye krav. De er en av de to beste leverandører jeg har vært borti. Nå har jeg og hatt anledning til å bruke de privat og samme service der. Så jeg ville aldri vært i tvil om å anbefale de til enhver annen bruker av mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Jeg har flere ganger måttet sende en e-post til våre kontaktpersoners overordnede for å si hvor gode deres ansatte er på service! Dessverre så har jeg ingen ting å si om hva de kan gjøre bedre. Jeg kommer ikke på noe som de kan gjøre bedre. Prøv de! Det er min klare anbefaling.
Hei Tor Andre, Takk for hyggelig omtale! Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Jeg har vært i kontakt med Phonero 3 ganger vedr at BankID ikke virket etter overgang til Phonero. Prøvde alt min bank foreslo, men fikk uansett ikke aktivert BankID på telefon. Ved første henvendelse til phonero så fikk jeg beskjed om at det ikke var noe galt med SIM kort. Tok kontakt igjen etter en uke eller mer, fikk kontakt med annen saksbehandler som bekreftet at problemene kunne skyldes SIM kort. Fikk tilsendt nytt SIM umiddelbart og har nå fått aktivert BankId på telefon. Så veldig fornøyde med hjelpen ved de to siste henvendelsene.
Hei Martin, Takk for din tilbakemelding! Vi beklager at dette ikke ble løst på første henvendelse, men godt å se at problemene ordnet seg til slutt. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Phonero har veldig gode verktøy for å holde kontroll på forbruk og priser. Med våre 80 abonnement kan vi sjekke behov for GB, enkelt endre tillegges tjenester selv, og legge til brukere etter behov. Pris er konkurransedyktig. Alltid rask og god service ved behov.
Hei Judith, Takk for fin tilbakemelding! Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
For meg er det totalt ubrukelig. Er avhengig av dekning for å åpne porter etc.
Hei Helge, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero