Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For meg er det totalt ubrukelig. Er avhengig av dekning for å åpne porter etc.
Hei Helge, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Helt grei leverandør. Leverer det vi forventer og uten at vi trenger å vente for lenge.
Hei Sigurd, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Jeg bruker chat når jeg kontakter Phonero, da går det raskt, og jeg får hjelp med en gang. Kundeservice er bra og som teknikker får jeg den hjelpen trenger når jeg skal stille inn de forskjellige avdelingene jeg har i Norge. Siden de har Telia som eier kan det ta noe tid når vi har problemer med feks dekning inne. Men det blir løst på den ene eller andre måten. Jevnt over er jeg fornøyd og får oppfølging som jeg forventer. De fortjener 4+ stjerner. Kundeservice fortjener 5
Hei Øyvind, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Opplever alltid rask og effektiv behandling hos support.
Hei Erik, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Rimelige priser, god og kjapp kundeservice, oversiktlige nettsider
Hei Kjersti, Takk for hyggelig tilbakemelding. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Bra kundeservice, bra sentralbordløsninger, kompetente supportmedarbeidere, men datapakkene er små og dyre sammenlignet med leverandører til privatmarkedet.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd! Vi har for en liten stund siden lansert nye og høyere datapakker for privatkunder, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se nærmere på ditt abonnement. Mvh Mads Phonero
Faller ut av samtalen, høres ut som en blikboks, hakkete, dårlig nett. Tregt.
Hei Morgan, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero