Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har byttet fra Telenor, til Phonero. Har fått meget god og omgående hjelp fra support både til WiFi og mobil. Mange takk
Hei Gisle, Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese ! Mvh Mads Phonero
Hadde fått noen problemer med personsvar, gikk derfor inn på siden til Phonero for å se etter hjelp. Gikk videre inn på chatten og la inn feilmelding og telefonnr, gikk vel 10 sekunder før (anonymisert) svarte. Og etter ytterligere 10 sekunder var problemet løst. Aldri opplevd maken til effektivitet på en support chat tidligere.
Hei Stein, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her også hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Mvh Mads Phonero
Hyggelig kundebehandler. God service, dekning kan bli bedre.
Hei Elling, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Pr telefon lover de billigere abonnement, men når kontrakt oversendes pr mail og må signeres med en sms, så er avtalen dyrere enn den man hadde. Useriøse svenske selgere som snakker dårlig norsk. Har knapt vært borti dårligere kundeservice i mi levetid. Useriøst firma som gjør alt for å få kunder.
Hei Gunnar, Takk for tilbakemeldingen. Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
God hjelp, og super hyggelige folk i kundesenteret.
Hei Cristian, Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Jeg har brukt Phonero på jobben i ca 6 år og er svært godt fornøyd. Gode tekniske løsninger, hyggelig kundeservice og gode priser.
Hei Eric, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Etter noen måneders bruk, er min erfaring ved overgang til Phonero hittil utelukkende positiv. De holder hva de lover, utmerket kundeoppfølging, hyggelig og imøtekommende support og ikke minst en glimrende og oversiktlig app "Mitt Phonero" som gir deg fullt forbrukskontroll.
Hei Arne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero