Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har brukt Phonero i bedriften vår i mange år, og er veldig fornøyde. Ting virker som de skal, og det er fint med de tingene i hverdagen som du ikke trenger å tenke på. Når vi en sjelden gang trenger hjelp med noe, er servicen rask og god.
Hei, Øyvind. Veldig gøy å se at dere har vært hos oss i flere år, og vi setter pris på tilbakemeldingen. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Alltid serviceminded og hyggelige ansatte i Phonero. Hjelper raskt og gir tilbakemeldinger.
Hei, Jorunn Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Dette tar jeg med videre til kundesenteret. Takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
God service og flinke kundebehandlere. Gode løsninger.
Heisann Linn. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Enkel å forholde seg til, fin oversikt i app. Bra dekning
Heisann Ove. Så godt å se at vi er enkle å forholde seg til :) Vi setter pris på tilbakemeldingen og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Hei. Jeg vil aldri anbefaler til noen å velge Phonero. Veldig dårlig dekning
Hei, Khosa. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023 og det brukes milliarder hver år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Har forsøkt å kontakte Phonero for å sjekke ut bindingstid jeg tidligere ikke har fått noen opplysninger om… dvs helt til jeg forsøkte å bytte selskap. Har forsøkt å sende Mail til samme kundebehandler som ønsker 9000kr av meg for kontraktsbrudd dersom jeg går over til annen operatør. Får ingen svar. Har forsøkt å ringe, blir satt over til andre da de jeg treffer på ikke kan gi noe svar om hvor lang denne bindingstiden er på. Kommer så tilbake til samme person med beskjed om at rette vedkommende sitter opptatt og vil ta kontakt med meg. Ingen ringer tilbake eller svarer på Mail. Hvor vanskelig kan det være å svare på hvor lang bindingstid de opererer med???? Jeg ville tro at det burde ligge inne på mitt telefonnummer og hvorfor finner jeg ingenting om bindingstid på min side? Merkelig og suspekt. Står på nettsiden at Phonero har de mest fornøyde kundene. De har ihvertfall kunder som ikke blir kvitt dem 🤬
Hei, Wicky. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Veldig fornøyd med at henvendelser blir tatt om på en rask og profesjonell måte.
Hei, Gunnar. Så fint å høre at du er fornøyd med vår raske behandlingstid! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero