Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Null 3G, null 4G og null 5G vest på Frøya. Med Telenor har man full 4G og kan faktisk jobbe som vanlig via Teams, epost samt streame alt man måtte ønske seg. Bytter tilbake til Telenor. Nytter ikke om noe er rimeligere om det ikke kan brukes.
Hei Jan. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse i hele landet og Telia bruker flere milliarder hvert år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Greit svar og hjelpsom dame men det tok alt for kang tid -over 20 minutter å komme igjennom og ventestemmen er irriterende!
Hei Erik. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og beklager så mye den lange ventetiden du opplevde. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero
Rask og god hjelp fra kundeservice, selv utenfor åpningstid :)
Hei Janne. Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden! Hilsen Mads, Phonero
Siste henvendelse ang. endring av abonnement ble ordnet med en telefonsamtale
Hei John, Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
Phonero Bedriftsnett oppfyller alle våre krav! Og kundeservicen er god.
Hei Cecilie. Godt å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer samt vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Tilgjengelig kundeservice. Får raskt hjelp og svar på mine spørsmål
Hei Olaug. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Sentralbordløsningen har veldig mange muligheter og kundeservice bistår med å justere etter ønsker og behov.
Hei Mats. Godt å se du er fornøyd med sentralbordløsningen og vår kundeservice :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero