Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greit svar og hjelpsom dame men det tok alt for kang tid -over 20 minutter å komme igjennom og ventestemmen er irriterende!
Hei Erik. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og beklager så mye den lange ventetiden du opplevde. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero
Rask og god hjelp fra kundeservice, selv utenfor åpningstid :)
Hei Janne. Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden! Hilsen Mads, Phonero
Siste henvendelse ang. endring av abonnement ble ordnet med en telefonsamtale
Hei John, Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
Phonero Bedriftsnett oppfyller alle våre krav! Og kundeservicen er god.
Hei Cecilie. Godt å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer samt vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Tilgjengelig kundeservice. Får raskt hjelp og svar på mine spørsmål
Hei Olaug. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Sentralbordløsningen har veldig mange muligheter og kundeservice bistår med å justere etter ønsker og behov.
Hei Mats. Godt å se du er fornøyd med sentralbordløsningen og vår kundeservice :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Har veldig god erfaring med bedriftsabonnement på mobil fra Phonero som vi bruker på min arbeidsplass. Jeg har derfor tenkt å fortsette å bruke Phonero når jeg nå slutter i jobben. Tok en telefon til Phonero for å få ordnet dette, og ble tatt godt i mot med god veiledning og service fra en hyggelig stemne i den andre enden. Veldig fornøyd!
Hei Ulf. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, gøy å høre du ønsker å fortsette som kunde privat. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero