Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kom fort gjennom på telefonen og ble møtt av hyggelig kundebehandler som raskt kunne hjelpe meg😊
Så hyggelig å lese omtalen din, Cecilie! Tusen takk 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Raske på å besvare kundehenvendelser. Kundeverktøye har fortsatt noen mangler, men de arbeider hele tiden med å forbedre det.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Øystein! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.
De sender deg regning på 3700 kroner selv om man har sagt opp i henhold til hva de forteller deg, 3 måneder i forveien. Regningene blir alltid høyre enn hva de sier. De reklamerer med personlig kontakt som man aldri får tak i. En gjeng med kjeltringer. Mitt råd hold deg langt unna.
Hei Bia! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Phonero har ikke skuffet meg, helt det motsatte. De har vært skikkelig bra og stabile tjenester, hyggelig kundebehandling og oppfølging. Til den beste prisen. Jeg har vært kunde hos dem i mange år, med samme opplevelse! Anbefales på det sterkeste!
For en fin omtale, Samuel! Det var utrolig hyggelig å lese 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Blide hyggelige ansatte med bransjekunnskap, med fokus på at kunden får den hjelpen vi trenger og ett godt produkt, den beste leverandøren vi har hatt siste 20 år, mvh u.
Tusen takk for en skikkelig fin omtale, Terje! Det er utrolig stas at dere har vært hos oss i 20 år😊 Vi skal sørge for at det blir 20 nye år! Hilsen Dina i Phonero.
Hadde problemer med innlogging til SIM, men fikk veldig god hjelp og alt ordnet seg meget raskt😉
Tusen takk for kjempe fin omtale, Ingvild 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Så langt veldig bra. Rask kontakt og oppgaver løst. Andre lang ventetid for å få kontakt og ikke tklgredstkllende oppfølging
Dette var hyggelig å lese, Kristian! Tusen takk for omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.