Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk svært god hjelp til å løse problemet med SIM-kort raskt slik at jeg får hjulpet vår avdeøing dette gjelder. Phonero er svært gode på rask og riktig service hver gang.
Tusen takk for hyggelig omtale, Marthe! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi har hatt Phonero en årrekke nå, og makan til god kundeservice i denne bransjen tror jeg ikke finnes. De ordner alt og forklarer alt på en måte som alle kan forstå. Her kan resten av bransjen gå i lære. Superfornøyd.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk Tony 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig bra! Ikke hatt tull med faktura. En ting jeg ikke ble fornøyd med: ved salg ble det opplyst at ringe og sende sms var gratis, men ingen opplysning om betaling av mms som de fleste andre har gratis. Men det skulle jeg nok lest meg til i kontrakten. Sender ikke mange mms så er ikke så stor utgift for meg.
Takk for hyggelig omtale, Per! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har gitt oss glimrende dekning og et abonnement som gir fantastisk valuta for pengene. Om vi har hatt spørsmål, har vi fått rask hjelp av hyggelige ansatte i Phonero! Utkjøp fra tidligere leverandør ble løst uten problemer.
Tusen takk for en kjempe fin omtale Rune! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd med responstiden til Phonero kundeservice både på tlf og chat. De skjønner problemstillingen fort og kommer med løsninger til det.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Bedriftsabonnement og sentralbordløsning funker veldig bra hos Phonero. Super kundeservice på bedrift.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero reklamerer med den beste dekninga, og eg beit på😥 Bestilte dessverre abbonement på to telefonar. Bur i Eidfjord i Hardanger og opplevde at dekninga var heilt elendig. Brudd i forbindelsen til stadigheit, store område totalt utan forbindelse. I avtalen stod det at det var 3.000.- pr nummer i avbruddsgebyr. Ringde og argumenterte med villeiande marknadsføring til ingen nytte. Faktura på 6.000.- er venta. Aslak M. Eidfjord.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.