Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra! Ikke hatt tull med faktura. En ting jeg ikke ble fornøyd med: ved salg ble det opplyst at ringe og sende sms var gratis, men ingen opplysning om betaling av mms som de fleste andre har gratis. Men det skulle jeg nok lest meg til i kontrakten. Sender ikke mange mms så er ikke så stor utgift for meg.
Takk for hyggelig omtale, Per! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har gitt oss glimrende dekning og et abonnement som gir fantastisk valuta for pengene. Om vi har hatt spørsmål, har vi fått rask hjelp av hyggelige ansatte i Phonero! Utkjøp fra tidligere leverandør ble løst uten problemer.
Tusen takk for en kjempe fin omtale Rune! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd med responstiden til Phonero kundeservice både på tlf og chat. De skjønner problemstillingen fort og kommer med løsninger til det.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Bedriftsabonnement og sentralbordløsning funker veldig bra hos Phonero. Super kundeservice på bedrift.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero reklamerer med den beste dekninga, og eg beit på😥 Bestilte dessverre abbonement på to telefonar. Bur i Eidfjord i Hardanger og opplevde at dekninga var heilt elendig. Brudd i forbindelsen til stadigheit, store område totalt utan forbindelse. I avtalen stod det at det var 3.000.- pr nummer i avbruddsgebyr. Ringde og argumenterte med villeiande marknadsføring til ingen nytte. Faktura på 6.000.- er venta. Aslak M. Eidfjord.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alt kan bli bedre. Jeg har benyttet diverse leverandører, og Phonero er rimligst hittil. Negativt er at de tar betalt for mms, men klager du på det, fordi alle andre ikke tar betalt for nettopp dette, vil du deretter få fri mms også. Så tommelen opp.
Tusen takk for hyggelig omtale, Sigurd! 😊 Det er helt riktig som du sier, alt har et forbedrings potensiale! Det var fint å høre at du fikk en løsning på det. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hurtig svar og hjelp videre i saken fra menneske angående problemet. Videre chatting med robot. I denne saken løste det seg fort og var ok hjelp.
Så fint å lese omtalen din Trond! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.