Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tusen takk for super service, hyggelig samtale og at dere gjorde det mye enklere enn det jeg fryktet å få løst mitt problem i dag.
Hei Susanne, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Fint å se problemet løste seg. Mvh Mads Phonero
God nettbasert telefonsentralløsning - men den mangler flere muligheter til å administrere brukere og abonnement. God nettportal for bedrifter med mye informasjon - men dessverre ikke så lett tilgjengelig informasjon, og bare en så enkel ting som å øke datapakke finnes det ingen mulighet for. Heller ingen instruksjon om hvordan man kan endre sine egne produkter. Her er det stor mulighet for forbedring.
Hei Bernt, Takk hyggelig tilbakemelding. Vi jobber for tiden med en ny selvbetjeningsløsning som inneholder mulighet til å endre på datapakker og andre tjenester. Om du ønsker å være en av våre pilotkunder for å teste denne løsningen før lansering, kan du sende oss en mail til [email protected] med ditt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Etter mye frem og tilbake gjorde (anonymisert) mer enn en kan forvente for at saken ordnet seg. Jeg er ekstremt takknemlig for jobben han gjorde for å hjelpe meg.
Hei Øystein, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se ting løste seg. Mvh Mads Phonero
God og rask service ved telefonhendelse. Jeg fikk raskt svar på det jeg lurte på.
Hei Hanne, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Ble lovet full dekning hjemme og gratis faktura på epost... jeg må bruke wifi for å prate i telefonen og det blir problematisk når også wifi er ustabil, faktura kom pr post og det kosta over 100kr i fakturagebyr, når jeg så klager og avbestiller blir jeg i tillegg fakturert 3000 kr eks.mva i avbestillingsgebyr... styr unna dette selskapet er min anbefaling
Hei Asbjørn, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Uforutsette fakturaer. Skjønner ikke hvorfor noen tillegger kommer når jeg har faste avtaler.
Hei Jan, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero og vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Vi har gjort endringer i ulike produkter (inkluderte data, mm) for å spare kostnader (mao. månedlige ad hoc-kjøp av datapakker ble for dyrt). Oversikten over tilgjengelige produkter var umulig å oppdrive, i så stor grad at jeg måtte laste ned rapporter fra bedriftsportalen. Det hadde også vært topp om det var mulig å få oppfølginger med anbefalinger om utvidelse av inkluderte data, basert på hvem som hyppig kjøper datapakker. Jeg skjønner likevel at dette kan være vanskelig å følge opp.
Hei Mikkel, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ditt innspill er nå sendt videre. Mvh Mads Phonero