Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Phonero i mange år og har vært veldig fornøyd, alltid dekning, aldri noe tull. Når jeg nå skulle skifte bedrift gikk det sømløst og problemfritt.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Oversiktlig fakturering, god dekning & rask kundeoppfølging er viktig for vår kjøreskole. Topp score !
Tusen takk for kjempe fin omtale, Carsten 😊 Hilsen Dina i Phonero
Jeg er meget fornøyd med Phonero bortsett fra litt problem med dekning enkelte steder.
Så hyggelig å lese at du er fornøyd med oss, Naseer! Hver dag jobber Telia med å utbedre dekningen over hele Norge, slik at vi kan tilby den beste dekningen for våre kunder 😊 Hilsen Dina i Phonero
Letvint begyner å bli billigere med store datapakker og alt inkludert i en pris
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har vist seg å ha meget god kundeservice gjennom flere år. God og meget kompetente service innstillte medarbeidere. Jeg har blitt møtt av hyggelige kundeservice som gjør sitt ytterste for at jeg som kunde skal bli fornøyd.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Under salg av abonnementet ble deres dekning i mitt aktuelle området gjennomgått og oppgitt å skulle være omtrent like god som Telenors. Avtalen ble signert. I praksis ble telefonen ubrukelig i det aktuelle området. Telefonsamtaler måtte foregå utendørs og med mange avbrudd pga dårlig forbindelse. Jeg sendte klage som ble høflig besvart, men ingen løsning på problemet. Når jeg nå sa opp abonnementet i april 2023 ble jeg ilagt et avbruddsgebyr på kr 7.500,- for mine 2 telefoner. Det er bittert å bli ilagt et slikt gebyr når Phonero ikke har levert det de lovet. Samtalene fra salget er også tatt opp av Phonero, så dokumentasjonen på villedende markedsføring burde være lett tilgjengelig. Jeg mener at selskapet i dette tilfellet burde tilbudt å annullere avtalen uten avbruddsgebyr.
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Det fungere etter avtalen. Ting løser seg fortløpende etter kontakt med kundeservice .
Så bra vi kunne få hjelpe deg! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊 Hilsen Cecilie i Phonero.