Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gunstige priser, lett å få tak i dem når man trenger hjelp, oversiktlige nettsider og app - kort sagt: null stress.
Hei Reidar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Har fått veldig rask respons når jeg behøver hjelp! God service. Eneste negative er uoversiktlig fakturering som kunne vært tilrettelagt for at kunden kunne lett forstå hva pengene går til.
Hei Roman, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding, ditt tips er tatt videre til riktig avdeling. Mvh Katrine Phonero
Enig med Eirik under her... Elendig selskap som sender regning på regning. Priser oppgitt uten moms (jada, burde lest det med liten skrift) og mye dyrere enn andre. Ekstremt dårlig dekning og. 👎
Hei Kristin, Slik skal det selvfølgelig ikke være så her må vi undersøke. Send gjerne en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke saken videre. Mvh Mads Phonero
Fikk gode svar på alle spørsmål og fikk en fin orientering om hva som ligger i abonnementet. Hjelp til å kople opp app, tilbud for nettbruk. Alt i hyggelig og informativ tone.
Hei Hans, Takk for fin tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Takk for god service. Vi bruker Phonero for våre kunder og dom er veldig fornøyde.
Heisann! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Har vært kunde i mange år, og er superfornøyd med rask support, hyggelige medarbeidere, og greie priser. Syntes de bør få abonnement som Svitsj eller lignende.
Hei Øystein, Fint å se at du er fornøyd! Takk for fin tilbakemelding. Jeg tar videre ditt innspill til riktig avdeling. Mvh Katrine Phonero
Hyggelig kundekonsulent. Litt ventetid på et spørsmål men ingen urovekkende negativet.
Hei Torill, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero