Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk gode svar på alle spørsmål og fikk en fin orientering om hva som ligger i abonnementet. Hjelp til å kople opp app, tilbud for nettbruk. Alt i hyggelig og informativ tone.
Hei Hans, Takk for fin tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Takk for god service. Vi bruker Phonero for våre kunder og dom er veldig fornøyde.
Heisann! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Har vært kunde i mange år, og er superfornøyd med rask support, hyggelige medarbeidere, og greie priser. Syntes de bør få abonnement som Svitsj eller lignende.
Hei Øystein, Fint å se at du er fornøyd! Takk for fin tilbakemelding. Jeg tar videre ditt innspill til riktig avdeling. Mvh Katrine Phonero
Hyggelig kundekonsulent. Litt ventetid på et spørsmål men ingen urovekkende negativet.
Hei Torill, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Veldig fornøyd med kundeservice, hyggelig personal og bra tlf. dekning, rimelig er også, anbefales.
Hei Christos, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Rask respons på henvendelse. Jeg har ikke benyttet phonero så lenge. Synes hjemmesiden kunne vært bedre å finne frem på.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding og for innspill angående vår hjemmeside. Mvh Mads Phonero
Jeg gjorde en feil i nettbanken og måtte ringe Phonero support. Fikk god hjelp av dyktig og service innstilt ansatt på support. At man faktisk får snakke med en person i stedet for linker, apper, kontaktskjema er superpositivt for oss som forbrukere. Noen selskap er verdensmester i å gjøre seg utilgjengelig, men all ære til Phonero her. Har desverre ikke navn på person, men mann fra sørlandet, type meget hjelpsom. Mitt problem var hans utfordring - perfekt support !!
Hei Jostein, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her også hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden! Mvh Mads Phonero