Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Problemstilling med et par abonnement hos jobben min ble løst neste virkedag med et enkelt men fullstendig svar. Veldig fornøyd.
Hei Adrian, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt ting løste seg kjapt. Mvh Mads Phonero
Ved alle henvendelser som jeg har trengt hjelp har alt ordnet seg på kort tid.
Hei Trond, Veldig gøy å lese! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Ble kunde gjennom telefonsalg fordi de hadde et godt tilbud: større datapakke, billigere abonnement. Det viser nå at de prisene de nevner over telefon er uten moms, nå blir de dyrere en før. Har kontaktet Phonero kundeservice flere ganger uten å få et godt svar.
Hei Jo, Takk for tilbakemeldingen. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi vil gjerne se nærmere på saken. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Mvh Mads Phonero
Blitt flinke på tilbakemeldinger og hyggelig kundeservice på chat. Liker ikke systemet med bindingstider og avbruddsfaktura ved overføring av abonnement. Savner kundeprat om forbedring av avtale, systemer / bruk og annet.
Hei Marianne, Takk for konstruktiv tilbakemelding. Jeg vil gjerne se nærmere på denne saken, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Bra kundeservice. Litt for dårlig dekning enkelte steder i mitt område (Nittedal).
Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder i Nittedal dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Samtaler hakker og samtaler brytes. Å gå fra Telenor til Phonero er så å gå 5-6 år tilbake i tid. Generelt dårligere lyd og ustabilt.
Hei, Dette hørtes ikke bra ut. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Fikk 1300,- i merutgift fordi jeg hadde passert grensen på 1000 MB med god margin. Da jeg ringte for å unngå det samme igjen, gjorde damen meg oppmerksom på at jeg ikke hadde fått sms fra Phonero om at jeg var tom for MB - og dermed gikk dette på telefonselskapet. Det var mer enn jeg hadde klart å tenke selv...
Hei Kikkan, Takk for positiv tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero