Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blitt flinke på tilbakemeldinger og hyggelig kundeservice på chat. Liker ikke systemet med bindingstider og avbruddsfaktura ved overføring av abonnement. Savner kundeprat om forbedring av avtale, systemer / bruk og annet.
Hei Marianne, Takk for konstruktiv tilbakemelding. Jeg vil gjerne se nærmere på denne saken, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Bra kundeservice. Litt for dårlig dekning enkelte steder i mitt område (Nittedal).
Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder i Nittedal dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Samtaler hakker og samtaler brytes. Å gå fra Telenor til Phonero er så å gå 5-6 år tilbake i tid. Generelt dårligere lyd og ustabilt.
Hei, Dette hørtes ikke bra ut. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Fikk 1300,- i merutgift fordi jeg hadde passert grensen på 1000 MB med god margin. Da jeg ringte for å unngå det samme igjen, gjorde damen meg oppmerksom på at jeg ikke hadde fått sms fra Phonero om at jeg var tom for MB - og dermed gikk dette på telefonselskapet. Det var mer enn jeg hadde klart å tenke selv...
Hei Kikkan, Takk for positiv tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Du vil aldri vite når og på hva dine data er brukt på. Går du over kvote, straffes du så hardt at du ikke vil eie mobil.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås. I Bedriftsportalen kan man aktivere datakontroll som sperrer databruken etter 100 % bruk. Når man går tom, kan man kjøpe ekstra datapakker på 1, 5 eller 15 GB. Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på [email protected] Mvh Mads Phonero
Har brukt Phonero siden 2008 og er kjempefornøyd med både tjenester, dekning og pris!
Hei Ina, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Det er blitt tungvindt å flytte eksisterende abonnement i ett datterselskap til et annet eller opp til morselskapet. Vi eier og driver alle og opplever nå at enkle endringer blir tungvindt. Før sendte jeg en enkel mail, nå må eierskifteskjema fylles ut hvor jeg sitter som nåværende juridisk eier av nummer og kommende juridisk eier. Krever mye mer tid. Avtalen var at dette skulle gå sømløst, noe det definitivt ikke oppleves som lengre. Når nye abonnement meldes inn, kommer det med priser som ikke er endel av eksisterende avtale og vi må bruke mye tid på å gi tilbakemeldinger og få rettet dette. I tillegg da må vi betale feilaktig faktura før vi evt. får kreditnota. Mye brudd på samtaler, da linjen faller ut. Mye har vært en utfordring fra tidlig av, men nå oppleves det som at ting blir mer tungvindt. Webløsningen i seg selv er bra, men kanskje få åpnet opp at vi som administrerer alle abonnement kan utføre flyttinger selv direkte i løsningen. Dere slipper å bruke tid og vi slipper å kaste bort mer tid.
Hei Sylvi, Takk for tilbakemeldingen. Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero og vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero