Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og hyggelig service. Rask effektuering. Ble oppdatert for søk i 1881 og gule sider.
Tusen takk for hyggelig omtale, Klaus! 😊 Så fint å lese at du fikk den hjelpen du trengte! Hilsen Mads i Phonero.
Fikk rask tilbakemelding og god hjelp fra hyggelig saksbehandler.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Anne! Hilsen Mads i Phonero.
Veldig hyggelig og hjelpsom prat. Jeg fikk hjelpen jeg trengte og i tilleg fant han på flere løsninger.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Damian! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Mobiltjenester på arbeid, begrenset dekning og sakte internett.
Vi setter stor pris på din tilbakemelding, Marius ! 😊 Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever dårlig dekning, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hilsen Mads i Phonero.
Dette gjelder bedriftsnett. Kundeservice og responstider er helt uovertruffen. 5 minutt på min siste henvendelse fra jeg sendte epost til jeg fikk epost i retur med at saken var løst. Dette i tillegg til alle funksjoner og muligheter man har til å administrere ting selv. Intuitivt og ryddig grensesnitt.
Så fint å lese, Lasse ! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Super kundeservice og hyggelig og effektiv dame👌😊
Tusen takk for hyggelig omtale, Svein ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Ganske rask , damme som snakket med mag , hun er så hyggelig
Så hyggelig å se at du er fornøyd, Lucyna! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.