Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt og rimeleg. Godt oppbygd med apper til bedrift. kunne vert enklere å finne eit nr til kundeservice for oss som foretrekker å ringe. Ellers rask service på chat
Tusen takk for hyggelig omtale, Andreas 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Phonero har markedets klart beste sentralbordløsning for oss som kombinerer ip-telefoni og mobil. Brukergrensesnittet er oversiktlig og intuitivt sammenlignet andre systemer vi prøvd.
Hei Arne. Takk for tilbakemeldingen din! Det setter vi stor pris på😊 I Phonero jobber vi hver dag med å utvikle våre løsninger, og jobber mot å ha de mest brukervennlige løsningene. Hilsen Mads i Phonero.
Kundeservice svarer kjapt, er løsningsorienterte og hyggelige.
Hei Yngve. Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Raskt, hyggelig, kort ventetid og greit og effektivt løst.
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Trond 😊Hilsen Mads i Phonero.
Kundebehandleren lot meg forklare utfordringen og lyttet godt, samtidig undersøkte han data mens vi snakket, og kom med gode forslag til løsning. Han styrer samtalen så godt og jeg føler at han løser alle mine spørsmål på en utmerket måte. Er veldig positiv etter å ha flyttet mitt abbonement fra Telenor.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.
It was excellent, fast and reliable. My issues with the phone numbers were not complicated but were treated seriously.
Hi. Such nice feedback, Marcelina😊 It is so important to us that you get the help you need when you contact us. Regards, Mads at Phonero.
Phonero driver plagsomt telefonsalg der de kjøper ringelister som ikke tar hensyn til reservasjoner. Det er ganske merkelig når et selskap synes å leve av bruddgebyrer. Det er flere jeg kjenner som har blitt lurt inn i avtaler som ikke er slik de blir lovet og når de reklamerer blir de møtt med høye bruddgebyrer. Det er mange klager på Phonero hos brukerklagenemda det er ikke et godt tegn.
Hei! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.